فیلم سوزی پدیده‌ای غیرقابل انکار در اصفهان است

مدیر اجرایی پروژه پردیس سینمایی ساحل شنبه ۱۱ آذر ماه، در مراسم بازدید مسئولین فرهنگی شهر از پروژه در حال انجام پردیس سینمایی ساحل، از ضرورت ایجاد سالن های سینمایی جدید در اصفهانسخن گفت.

به گزارش ایمنا، مصطفی حسینی مدیر پردیس سینمایی ساحل و مسئول امور سینمایی حوزه هنری اصفهان در حاشیه بازدید ناهید تاج الدین نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی، فریده روشن رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر، نصیر ملت و مهدی مزروعی از دیگر اعضای شورای شهر از روند بازسازی پردیس سینمایی ساحل به خبرنگار ایمنا گفت: با توجه به استانداردهای جهانی موجود درخصوص تعداد سالن های سینما، در هر شهر به ازای هر ۱۰ هزار نفر جمعیت باید یک سالن سینما وجود داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه اصفهان با داشتن جمعیتی بیش از ۲ میلیون نفر باید ۳۰ سالن سینما داشته باشد عنوان کرد: حتی در صورت افتتاح ۷ سالن پردیس سینمایی ساحل، باز هم با استانداردهای جهانی فاصله زیادی داریم.  

حسینی در ادامه وقوع پدیده فیلم سوزی را نتیجه کمبود سالن های سینما دانست و اظهار کرد: در مقایسه ای اجمالی میان شهر اصفهان و دو کلان شهر مشهد و شیراز که تعداد زیادی سالن سینما دارند و از استاندارد جهانی هم جلوتر هستند، باید بر لزوم ایجاد سالن های بیشتر در اصفهان تاکید کرده و از مسئولین درخواست حمایت کرد. 

گفتنی است؛ پردیس سینمایی ساحل با داشتن ۷ سالن نمایش فیلم در فروردین ماه ۹۷ افتتاح می شود./

کد خبر 330636

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.