امیدواریم قانون جامع حمایت از معلولان زودتر به تصویب برسد

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: امیدواریم نمایندگان مجلس قانون جامع حمایت از معلولان که در کمیسیون اجتماعی مجلس است را به صحن علنی ارسال تا به تصویب نهایی برسد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حمید رضا فولادگر صبح امروز در مراسم گرامیداشت روز جهانی معلولان اظهارکرد: معلولیت ناتوانی و نقص نیست چرا که این افراد استعدادهای بسیاری دارند.

وی افزود: روز جهانی معلولان با ایام ولادت پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق (ع) مصادف شده است که امیدواریم به برکات این روزها مجلس و نمایندگان مجلس قانون جامع حمایت از معلولان که در کمیسیون اجتماعی مجلس است به صحن علنی ارسال تا بررسی و به تصویب برسانند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی تاکیدکرد: هر شخصی در هر سمت و مسئولیتی که است باید فعالیت های خود را برای آرامش معلولان به صورت دقیق و صحیح انجام دهد.

فولادگر ادامه داد: اگر مربی ها، خانواده ها، مسئولان اجرایی، اداره بهزیستی، شهروندان، مسئولان شهری، استانی و کشوری مسئولیت های خود را به خوبی برای جامعه معلولان انجام بدهند، درواقع هوای معلولان را داشته اند.

وی تاکید کرد: شهروندان برای بیان درخواست های خود از نمایندگان مجلس می توانند به خیابان جی ، چهارراه پروین ، کوی 21 مراجعه کنند.

کد خبر 330549

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.