اطاعت از رهبری موجب نزول برکت است

فریدونشهر - امام جمعه موقت فریدونشهر گفت: اطاعت از رهبری موجب نزول برکت است و نمونه این را در پیروزی های اخیر سرداران و مدافعان حرم در منطقه دیدیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان فریدونشهر، حجت الاسلام احمدرضا عالمی در خطبه های نماز جمعه  این هفته شهر با تبریک فرا رسیدن میلاد حضرت رسول اکرم(ص) و هفته وحدت، اظهار داشت: امروز دشمن تلاش می کند از کوچک ترین اختلاف ها یک معضل ساخته و کشور را به خطر بیاندازد.

 وی  با تاکید بر لزوم حفظ وحدت در درون کشور و در درون نیروهای انقلاب گفت:  رهبر معظم انقلاب به خوبی اختلاف های داخلی کشور را مدیریت کرده و موفق شدند با وجود دسیسه های متعدد دشمن، نظام و انقلاب را حفظ کنند.

وی ادامه داد: این در حالی است که اغلب مسئولان نظام از هر سه قوه در شعار تابع رهبر هستند اما در عمل این گونه نیست.

عالمی  ادامه داد: اگر نیروهای ارزشی روزی از شخصی حمایت می کردند وقتی دیدند آن شخص به انحراف کشیده شد از وی تبری جستند اما آیا کسانی که اتفاقا امروز جزء مسئولان نظام هم هستند از کسانی که در سال ۸۸ فتنه به پا کردند، کشور را به خطر انداختند و دچار عقب ماندگی کردند نیز تبری جستند یا این که هر روز در حال تر و خشک کردن آن ها هستند؟

امام جمعه موقت فریدونشهر گفت: مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن، عمل به الگوی اقتصاد مقاومتی و بی نتیجه بودن مذاکره با دشمن از جمله سخنان بر زمین مانده رهبر  انقلاب است که آن چنان که باید  به منصه ظهور نرسیده است.

وی اطاعت از رهبری را موجب نزول برکات دانست و با بیان این که نمونه بارز فرمانبرداری از رهبر را در سیره شهدا می بینیم، اظهار داشت:  همگان دیدند سردار قاسم سلیمانی، فرمانده سپاه قدس، چگونه با پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب موفق به شکست یکی از قدرتمندترین گروه های تروریستی بین المللی جهان یعنی داعش شد.

امام جمعه موقت فریدونشهر با اشاره به این که همه پیامبران در تلاش بودند تا اختلاف های موجود در جامعه را به فرصت تبدیل کنند از تلاش های رسول مکرم اسلام به این منظور سخن گفت و اظهار کرد: آن چه که برای اسلام و مسلمانان ضروری است وحدت است که گاه گاهی این وحدت با اشتباهاتی چه از طرف اهل تسنن و چه از طرف اهل تشیع شکسته می شود و منجر به تشکیل غده هایی همچون داعش می شود.

کد خبر 330177

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.