دست کرانچار خالی نماند

همزمانی مصدومیت رسول نویدکیا با بهبود میلاد سرلک باعث می‌شود تا سرمربی سپاهان در هفته چهاردهم لیگ برتر احتمالاً با مضیقه خاصی در خط میانی مواجه نباشد.

به گزارش ایمنا، در آستانه دیدار با تراکتورسازی از هفته دوازدهم لیگ برتر بود که خبر رسید میلاد سرلک به خاطر مصدومیتی که در تمرینات به آن دچار شده است احتمالاً امکان همراهی طلایی‌پوشان اصفهانی را نخواهد داشت. این هافبک ۲۲ ساله نه تنها بازی با تیم تبریزی را از دست داد بلکه در دیدار برابر صنعت نفت آبادان از هفته سیزدهم لیگ برتر هم غایب بود. مصدومیت سرلک این فرصت را نصیب رسول نویدکیا کرد تا پس از ۶ هفته‌ به ترکیب اصلی سپاهان برگردد.

اکنون در آستانه بازی با استقلال خوزستان در هفته چهاردهم لیگ برتر خبر رسیده که نویدکیا هم آسیب دیده است و نمی‌تواند در هیچ‌یک از ۲ دیدار باقیمانده از دور رفت برای سپاهان به میدان برود. در عوض اما سرلک چند روزی است که به تمرینات سپاهان بازگشته و ظاهراً مشکلی برای بازی برابر استقلال خوزستان ندارد. از این رو، به نظر می‌رسد که زلاتکو کرانچار با وجود مصدومیت نوبتی هافبک‌هایش با چالش خاصی برای چینش خط میانی تیمش برابر حریف اهوازی مواجه نیست.

کد خبر 329951

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.