همایش روز جهانی فلسفه و بزرگداشت علامه طباطبایی(ره) در دانشگاه اصفهان

همایش بزرگ روز جهانی فلسفه ازسوی خانه حکمت و با همکاری دانشگاه اصفهان برگزار می شود.

مدیر اجرایی خانه حکمت اصفهان در گفتگو با خبرنگار ایمنا ضمن اعلام این خبر گفت: همایش روز جهانی فلسفه همزمان با روز بزرگداشت علامه محمدحسین طباطبایی و آغاز هفته پژوهش ازسوی خانه حکمت اصفهان با همکاری گروه فلسفه دانشگاه اصفهان در روز شنبه ۱۱ آذرماه از ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه لغایت ۱۲ ، در تالار صائب دانشکده ادبیات و علوم انسانی اصفهان پذیرای علاقمندان است.

سعید محمدی افزود: این همایش با حضور غلامرضا اعوانی ، رئیس انجمن حکمت و فلسفه ایران و با سخنرانی وی بامحوریت «توفیق وحی و عقل در مکتب اصفهان، از ابن سینا تا ملاصدرا» همراه است. همچنین علی اصغر مصلح استاد تمام فلسفه درخصوص موضوع «جستجوی حقیقت در جهان معاصر» به سخنرانی می پردازد.

وی از حسین کلباسی اشتری به عنوان دیگر سخنران این همایش نام برد و عنوان کرد: این استاد تمام فلسفه نیز سخنانی را پیرامون موضوع «حضور و غیاب فلسفه» ارائه می کند.

مدیر اجرایی خانه حکمت اصفهان از حضور سید محمد الهی طباطبایی برادرزاده علامه محمد حسین طباطبایی در این همایش خبر داد و گفت: ایشان نیز به نقل خاطراتی شنیدنی از مرحوم علامه طباطبایی می پردازد که قطعا برای حاضرین جالب توجه خواهد بود.

وی همچنین خاطرنشان کرد: در پایان این همایش نیز از پایان نامه برتر سال در رشته فلسفه تقدیر می شود./

کد خبر 329853

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.