رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان منصوب شد

شهردار اصفهان طی حکمی معاون و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان را منصوب کرد.

به گزارش ایمنا به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، قدرت الله نوروزی طی حکمی محمد عیدی را به عنوان رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان منصوب کرد.
محمد عیدی در سوابق کاری خود مدیر امور هنری سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان، مسئول پژوهش و تشکل های غیر دولتی سازمان ملی جوانان و مدیریت مرکز اصفهان شناسی را به ثبت رسانده است.
عیدی همچنین پیش از این دبیر علمی جشنواره ملی گردشگری و تالاب گاوخونی، عضو شورای راهبردی مرکز آموزش عالی فرهنگ و هنر، مدرس دانشگاه و پژوهشگر و همچنین مدیرمرکز مطالعات فرهنگ عامه اصفهان (عصارخانه شاهی) بوده است.
شهردار اصفهان در متن حکم خود خطاب به محمد عیدی آورده است: تعامل با نخبگان، هنرمندان و ورزشکاران و استفاده از دانش عالمان در گسترش فرهنگ شهرنشینی با الگوی ایرانی اسلامی از وظایف شهرداری و بهبود کیفیت زندگی شهروندان و آموزش شهروندی از اهداف مهم شورای اسلامی شهر و مدیریت شهری است. برآوردن انتظارات مردم فرهنگ دوست اصفهان گرچه مشکل اما شدنی است و دستیابی به شهری برتر بخصوص در حوزه فرهنگی و اجتماعی در چهار چوب آموزه های دینی و اسلامی یکی از ماموریتهای اصلی شهرداری است.
لذا با توجه به اهداف مهم شهرداری در حوزه فرهنگی، اجتماعی و ورزشی و با عنایت به تعهد سوابق و تجارب ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان معاون و رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان منصوب می شوید.
امید است انشاء الله با اتکال به خداوند متعال و با رعایت تقوای الهی، همکاری و هماهنگی لازم و همچنین با بهره گیری از کلیه امکانات و استعدادهای موجود و اجرای دقیق و به موقع قوانین و مقررات، در راستای نیل به اهداف مدون شهرداری، شهروندان و منتخبان ارزشمندشان همت خویش را بکار گیرید.

کد خبر 329762

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.