تغییر نگرش در ورزش و تربیت بدنی ضروری است

سمیرم-ورزشکاران و مربیان کلاس های آمادگی جسمانی شهر سمیرم، از شهربانو منصوریان، مربی و قهرمان ووشوی جهان و آسیا تقدیر کردند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان سمیرم، همزمان با هفته بسیج ورزشکاران و مربیان کلاس های آمادگی جسمانی شهر سمیرم از بانوی قهرمان ووشوی جهان و خواهران منصوریان به عنوان مدال آوران در میادین جهانی و منطقه با اهدا لوح، تابلو یادبود و تندیس تقدیر شد.

شهربانو منصوریان در جمع ورزشکاران در سالن تختی شهر سمیرم با اشاره به ضرورت تغییر نگاه مردم به ورزش و تربیت بدنی افزود: تلاش برای موفقیت هزینه و زمان بر است اما یک پیاده روی و قدم زدن ساده هزینه ای جز سلامتی برای آدمی ندارد.

بانوی ورزشکار ووشوی سمیرمی با بیان اینکه ورزش برای همه گروه ها توصیه شده است، افزود: اگر مسئولان فضاها و مکان های بیشتری برای ورزش جوانان اختصاص دهند قطع به یقین شاهد افزایش نشاط و شادانی جامعه و جوانان خواهیم بود.

وی با تقدیر از مربیان و ورزشکاران آمادگی جسمانی به علت برپایی این مراسم تجلیل ابزار امیدواری کرد: باز هم او و دو خواهر دیگرش بتوانند در میدان های دیگر آسیایی و جهانی مدال های خوش رنگ طلا را برای همشهریان و هموطنانشان به ارمغان بیاورند.

شهرستان سمیرم با سه هزار و ۶۰۰ ورزشکار سازمان یافته و ۴۰ هیات ورزشی فعال در ۱۶۰ کیلومتری جنوب اصفهان واقع است.

کد خبر 329431

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.