۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۴

امام جمعه اردستان:

تفکر بسیجی داعش را در سوریه خفه کرد

عظمت بسیجیان در تجمع ۵ هزار نفری ۵ آذر به نمایش درخواهد آمد
تفکر بسیجی داعش را در سوریه خفه کرد

اردستان- امام جمعه اردستان گفت: امروز این تفکر بسیجی به فرماندهی حاج قاسم سلیمانی داعش را که پدیده آمریکا،اسرائیل و وهابیان بوده است در سوریه و عراق خفه کرده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان اردستان، حجت الاسلام حسن دهشیری در خطبه های نماز جمعه این هفته اردستان در مسجد حضرت موسی بن جعفر(ع) گفت: در ۳۸ سال پیش در چنین روزی امام خمینی(ره) فرمان تشکیل بسیج راصادر کرد.

وی با بیان اینکه امام راحل از بسیج به عنوان لشکر مخلص خدا نام میبرد افزود:امام همیشه دعا میکردند که با بسیجیان محشور شوند و بر بسیجیان غطبه میخوردند.

امام جمعه اردستان با اشاره به اینکه اگر بسیج در جنگ ۸ ساله نبود وضعیت کشور اینگونه نبود اظهار کرد:عظمت و شوکت امروز کشور ما به همت این عزیزان بوده است و امروز نیز بسیج در همه ارگانها اعم از فرهنگی، سازندگی، نظامی و جنگ نرم در میدان حاضر است و حضوری فعال دارد.

 دهشیری به حضور داعش در سوریه اشاره کرد و افزود: امروز این تفکر بسیجی به فرماندهی حاج قاسم سلیمانی داعش را که پدیده آمریکا، اسرائیل و وهابیان بوده است در سوریه و عراق خفه کرده است.

وی به تجمع ۵ هزانفری بسیجیان اردستان در ۵ آذرماه اشاره و گفت:این حضور باشکوه از میدان نماز تا میدان امام اردستان صورت خواهد گرفت که عظمت و اقتدار بسیجیان را به نمایش خواهد گذاشت.

امام جمعه اردستان بااشاره به در پیش بودن هفته فرهنگی شهرستان تصریح کرد: از ۷ الی ۱۴ اذر هفته فرهنگی شهرستان است که برنامه های متنوعی از جمله برپایی نمایشگاه دستاوردهای شهرستان، تجلیل از خادمین فرهنگ مکتوب و بزرگداشت شهید مدرس پیش بینی شده که باتوجه به اینکه این هفته شخصیت شهرستان را نشان میدهد حضور پرشور مردم را میطلبد.
 

کد خبر 329246

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • gh IR ۱۶:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۳
    0 0
    احسنت