رانندگان پیام صلح را به جهان برسانند

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان رانندگان تاکسی را هیئت دیپلماسی شهر اصفهان دانست و گفت: امید است که رانندگان تاکسی پیام محبت و مهربانی ما را به جهان برسانند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا صلواتی در اولین دوره آموزشی توانمندسازی مهارتهای رانندگان تاکسی در حوزه خدمات گردشگری اظهار کرد: اتاق بازرگانی اصفهان امروز اقدام خوبی برای توسعه گردشگری داشته است و می تواند سیاست های خوبی هم برای توسعه کلان استان داشته باشد.
وی با اشاره به اینکه گردشگری عروس اقتصاد نامیده می شود افزود: از این رو باید اقدامات مهمی هم برای توسعه گردشگری انجام شود و نگاه کاریکاتوری به این توسعه جایی ندارد، این به این معنی است که هر بخشی از نیازهای گردشگر باید به خوبی تامین شود.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان با اشاره به نقش مهم رانندگان در جذب توریسم ادامه داد: تاکسیرانان به عنوان اولین افرادی هستند که با گردشگران سر و کار دارند و این درحالی است که اصفهان نمادی از شیعه، اسلام و مسلمانان است برای همین باید به برخوردها توجه شود.
صلواتی رانندگان را هیئت دیپلماسی شهر اصفهان دانست و گفت: امید است که رانندگان تاکسی پیام محبت و مهربانی ما را به جهان برسانند.
وی در ادامه با اشاره به توسعه سایر خطوط حمل و نقلی در شهر اصفهان افزود: قرار است در این حوزه اتوبوس ها و سایر خطوط حمل و نقلی را ارتقا و توسعه دهیم.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان با اشاره به برنامه«اصفهان ترافیک» گفت: این برنامه هم برای گردشگران مفید است تا از خدمات حمل و نقلی اصفهان بهره گیرند.

کد خبر 329198

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.