آغاز دوران پساطاهری/ کاپیتان مروج قلیان؟ + تصاویر

عناوین صفحات نخست روزنامه‌های ورزشی امروز (پنجشنبه) ۲ آذر را می‌توانید در ایمنا مشاهده کنید.

به گزارش ایمنا، تکذیب صغر سنی علیرضا بیرانوند توسط وکیل او، کنار رفتن علی اکبر طاهری از مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس و معرفی سرپرست جدید این باشگاه و عدم اعتراض باشگاه استقلال به حکم محرومیت تماشاگران این تیم از جمله تیترهای مهم روزنامه هدف است.

لغو شدن اردوی تیم ملی از سوی کی‌روش و ضرب‌الاجل کمیته اخلاق به پرسپولیس برای تنبیه کردن علیرضا بیرانوند روی جلد روزنامه شوت به چشم می‌خورد و حاصل گفتگوی یک ساعته روزنامه گل با امیر عابدزاده را هم می‌توانید در شماره امروز این روزنامه بخوانید. «برنامه‌ای به علی کریمی برای مناظره نمی‌دهیم» هم از قول مدیرکل ورزش شبکه سه روی جلد گل رفته است.

ایران ورزشی به انتشار فیلمی از برادر اشکان دژاگه در شبکه‌های اجتماعی که از قصد ملی‌پوش فوتبال ایران برای راه‌اندازی قهوه‌خانه در آلمان سخن می‌گوید، واکنش نشان داده و در مطلب دیگری، هزینه‌های تیم ملی در جام جهانی روسیه را با جام جهانی برزیل مقایسه کرده است.

گفتگو با مهتاب کرامتی تهیه‌کننده مستند صفر تا سکو (روایت زندگی خواهران منصوریان) در میان مطالب امروز خبر ورزشی به چشم می‌خورد و صدای سپاهان هم به استقبال دیدار فردای طلایی‌های ایران در لیگ برتر رفته است.

کد خبر 329084

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.