روشن نگه داشتن چراغ حق طلبی هدف بسیج رسانه است

صفری در رابطه با اهمیت بسیج رسانه گفت: دولت‌ها برای تأثیرگذاری بر جوامع، به دنبال به دست گرفتن جریان رسانه‌ای برای سانسور ندای حق طلبی، استقلال و آزادی خواهی جوامع در کشورها هستند؛ به همین خاطر ما به عنوان ملتی که پرچمدار آزادی، استقلال و عدالت در جامعه است، باید در حوزه رسانه‌ فعال باشیم.

رضا صفری مسئول بسیج رسانه اصفهان در حاشیه نمایشگاه دستاوردهای بسیج در گفتگو با خبرنگار پایداری خبرگزاری ایمنا در رابطه با ضرورت وجود بسیج رسانه گفت: امروزه یکی از مؤلفه‌های اصلی قدرت در دنیا، مدیریت افکار عمومی است؛ به همین خاطر همه دولت‌ها برای تأثیرگذاری بر جوامع، به دنبال نقش آفرینی و به دست گرفتن جریان رسانه‌ای در کشورهای خود هستند؛ در همین راستا نظام سلطه، از ابزار رسانه‌ای برای سانسور و خاموش کردن ندای حق طلبی، استقلال خواهی و آزادی خواهی جوامع استفاده می‌کنند؛ به همین خاطر ما به عنوان ملتی که پرچمدار آزادی، استقلال و عدالت در سطح جامعه خود و دنیا است، چاره‌ای نداریم جز اینکه در حوزه رسانه‌ای هم فعال شویم و در این بعد خودمان را تقویت کنیم.

مسئول بسیج رسانه اصفهان افزود: در کشور ما، در کنار تکثر و تعدد رسانه‌ای، نیروی مورد نیاز رسانه‌ها حضور ندارد؛ به همین خاطر سازمان بسیج رسانه با دو هدف تربیت کادر مورد نیاز رسانه‌ها و انسجام بخشی به رسانه‌های جبهه گفتمان انقلاب اسلامی، پا به عرصه انقلاب گذاشت تا صدای مظلومان عالم را به گوش سردمداران برساند.

صفری در رابطه با دستاوردهای سازمان بسیج رسانه بیان کرد: دستاوردهای سازمان بسیج رسانه در ابعاد گوناگونی قابل بررسی است، که یکی از آنها تربیت و آموزش است، در همین راستا تاکنون در دوره‌های مختلف، آموزش‌های گوناگونی را برای تربیت کادر مورد نیاز رسانه‌ها برای توانمند کردن اصحاب رسانه در دستور کار داشته‌ایم.

وی افزود: یکی دیگر از دستاوردهای این سازمان در زمینه معرفت و بصیرت اصحاب رسانه است که شامل برگزاری نشست‌های بصیرتی، تحلیلی و سیاسی با موضوعات روز را در دستورات کار قرار داده ایم تا افراد مرتبط برای نقش آفرینی بیشتر در این زمینه توانمند شوند.

مسئول بسیج رسانه اصفهان خاطر نشان کرد: بسیج رسانه در بعد صنفی به دنبال ایجاد زمینه‌هایی برای رفاه بیشتر اصحاب رسانه از جمله تأمین وام‌های معیشتی و خرید کالاهای ایرانی با سود پایین بوده‌ایم و در این راستا تلاش‌ها و رایزنی‌هایی را انجام داده‌ایم.

صفری بیان کرد: یکی از دغدغه‌های اصلی اصحاب رسانه، بیمه خبرنگاران است، به همین خاطر با توجه به رایزنی‌هایی که با سازمان بسیج داشته‌ایم، توانسته‌ایم این خواسته را محقق کنیم، به گونه‌ای که افرادی که در حوزه رسانه عضو بسیج هستند می‌توانند با معرفی خود به سازمان نیروی انسانی بسیج، از بیمه عمر، بازنشستگی و بیمه تکمیلی بهره‌مند شوند.

وی افزود: در زمینه برگزاری اردو برای اصحاب رسانه، تاکنون اردوهای راهیان نور و همچنین اردوهای زیارتی و تفریحی را در دستور کار داشته‌ایم تا بتوانیم قدمی کوچک برای اصحاب رسانه برداشته باشیم.

کد خبر 329036

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.