مدافع ثابتی که کم‌کم ذخیره شد

مدافع برزیلی سپاهان قبل از آنکه قراردادش را با باشگاه اصفهانی فسخ کند ظرف چهار ماه در هشت مسابقه رسمی برای طلایی‌پوشان به میدان رفت.

به گزارش ایمنا، طبق اعلام باشگاه سپاهان قرارداد ژایرو رودریگز با باشگاه اصفهانی فسخ شد و این بازیکن جمعه خاک ایران را ترک خواهد کرد.

از آنجا که این مدافع ۲۴ ساله برزیلی رسماً بیست‌وهفتم تیرماه امسال به سپاهان پیوسته بود اقامت او در اصفهان تنها چهار ماه به درازا کشید و به یک نیم‌فصل هم نرسید. ژایرو که در آستانه شروع لیگ هفدهم به تمرینات طلایی‌پوشان ملحق شده بود با وجود انتقاداتی که به خاطر اضافه وزن متوجه او بود در اولین بازی رسمی سپاهان در فصل جدید در ترکیب اولیه تیم اصفهانی قرار گرفت. این بازیکن در پنج هفته آغازین لیگ هفدهم جزو ۱۱ مرد اصلی زلاتکو کرانچار بود اما پس از آن به مرور جایگاه خود را در ترکیب ثابت سپاهان از دست داد تا اینکه این اواخر دیگر فرصت بازی پیدا نمی‌کرد.

ژایرو در این مدت در مجموع در هفت مسابقه در لیگ برتر و یک دیدار از جام حذفی برای سپاهان بازی کرد. این مدافع برزیلی در هفت دیدار از این هشت مسابقه به عنوان بازیکن اصلی در ترکیب اولیه قرار گرفت و در ۶ دیدار به صورت کامل برای تیم اصفهانی بازی کرد.

کد خبر 329030

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.