ارتفاع برف برای آغاز فعالیت پیست اسکی فریدونشهر کافی نیست

فریدونشهر - با وجور بارش برف نسبتا سنگین در این شهرستان ارتفاع برف برای آغاز فعالیت پیست اسکی فریدونشهر کافی نیست.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان فریدونشهر، با وجود بارش برف نسبتا سنگین در این شهرستان و اعلام ارتفاع ۴ تا ۶ سانتی متری برف در نقاط مختلف فریدونشهر ، پیست اسکی این شهرستان تا اطلاع ثانوی  شرایط بهره برداری برای آغاز ورزش های زمستانه را ندارد.

انتظار می رود با تداوم بارش ها و افزایش ارتفاع برف در این منطقه، پیست اسکی فریدونشهر به عنوان مهم ترین مکان تفریحی ورزشی زمستانه غرب استان فعالیت خود را از سر گیرد.

 به گزارش ایمنا؛ در برخی از ساعات شب گذشته و نیز لحظات اولیه صبح امروز،  مردم فریدونشهر شاهد بارش اولین برف پاییزی در این شهرستان بودند.

میزان بارش برف تا ساعت ۹ امروز صبح ۴ سانتی متر گزارش شده  و حجم برف در ارتفاعات شهرستان بیشتر است.

در برخی نقاط این شهرستان  از مجله منطقه پشتکوه دوم  شدت بارش ها به حدی بود که موجب بسته شدن راه های ارتباطی ۷ روستا شده است.

در حال حاضر دمای هوا در فریدونشهر بین -۲  تا ۲ درجه سانتی گراد  در نوسان است و پیش بینی ها حاکی از استمرار فعالیت سامانه بارشی تا اواخر روز جمعه است.

نقشه‌های هواشناسی بیانگر عبور سامانه بارشی از استان است ، اظهار داشت: تداوم شرایط ناپایدار به شکل نیمه ابری گاهی افزایش ابر ،وزش باد ، بارش های پراکنده برف و باران و مه آلودگی به ویژه در غرب استان  خواهد بود.

وی افزود:  کمینه دمای هوا طی ۲۴ ساعت آینده در اکثر مناطق استان ۲ تا ۴ درجه کاهش خواهد داشت.

کد خبر 329026

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.