صرفه جویی بیش از ۱۵ کیلووات برق در شهرستان تیران و کرون

تیران-مدیر امور برق شهرستان تیران و کرون گفت: تابستان امسال بیش از ۱۵ کیلو وات در مصرف برق شهرستان تیران و کرون صرفه جویی شده است.

محمدرضا معینی، در گفتگو با خبرنگار ایمنا از شهرستان تیران و کرون اظهار داشت: این صرفه جویی برق در ۶ ماهه نخست در بخش خانگی و روشنایی شهرها انجام شده که تعویض چراغ های روشنایی و استفاده از لامپ های کم مصرف در این خصوص نقش موثری داشته است.

وی افزود: تغییر لامپ های روشنایی خیابان ها و استفاده از لامپ های کم مصرف تغییری در میزان روشنایی ندارد و تنها مصرف برق را کاهش می دهد و میزان روشنایی لازم برای خیابان ها و کوچه ها توسط لامپ های کم مصرف تامین می شود.

مدیر امور برق شهرستان تیران و کرون ادامه داد: همکاری مردم در کاهش میزان مصرف برق و استفاده از وسایل برقی کم مصرف از دیگر عوامل مدیریت مصرف و کاهش انرژی بوده که تداوم این موضوع منجر به کاهش هزینه های ناشی از تولید برق می شود.

وی با اشاره به مدیریت مصرف برق در واحدهای صنعتی و کشاورزی، خاطرنشان کرد: در شش ماهه نخست امسال بیش از ۱۵ مگاوات کاهش مصرف برق در واحدهای صنعتی و کشاورزی شهرستان انجام شده که اختصاص زمان تعطیلی کارخانه در اوقات پرمصرف، استفاده از تکنولوژی های نوین در فعالیت های صنعتی و کشاورزی و مدیریت مصرف از عوامل موثر در کاهش مصرف برق بوده است.

معینی ادامه داد: برای کاهش مصرف برق و اتلاف هزینه و انرژی چهار میلیارد ریال درحوزه تعمیر شبکه برق هزینه شده و پنج کیلومتر شبکه برق رسانی برای مشترکین جدید راه اندازی، هشت ترتنس هوایی نصب و ۹ کلیومتر شبکه برق رسانی از سیم به کابل تبدیل شده است.

وی یادآورشد: در این راستا هزار و ۸۰۰ لامپ معابر شهری و ۱۷۴ لامپ معابر روستایی تعویض شده و لامپ های کم مصرف نصب شده است.

کد خبر 328895

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.