فعالیت ۹ هزار فرهنگی رزمنده در آموزش و پرورش استان

رئیس اداره شاهد و امور ایثارگران آموزش و پرورش اصفهان گفت: از ۳۶ هزار شهید دانش آموز کشور ۵ هزار و ۵۰۰ شهید و از ۵ هزار شهید فرهنگی ۳۳۵ شهید معلم از استان اصفهان است.

به گزارش خبرنگار جامعه ایمنا، حسین اکبری با تاکید بر فعالیت های آموزش و پرورش اصفهان در دولت تدبیر و امید اظهار  کرد: از سال گذشته  در مدارس بالای ۱۰۰ شهید فعالیت های فرهنگی آغاز شده  و برای هر مدرسه کتاب ویژه  این مدارس که زندگی نامه شهدای همان دبیرستان است؛ تالیف شد.  

رئیس اداره شاهد و امور ایثارگران آموزش و پرورش استان اصفهان با اشاره به دانش آموزان شهید استان اصفهان اظهار کرد: از ۳۶ هزار شهید دانش آموز کشور تعداد ۵ هزار و ۵۰۰ شهید متعلق به استان اصفهان است.  علاوه بر این از کل ۵ هزار شهید فرهنگی کشور  ۳۳۵ شهید معلم متعلق به استان اصفهاناست.  همچنین ۹ هزار فرهنگی رزمنده در اصفهان مشغول به کار هستند.  

وی از دیگر افتخارات استان اصفهان را فرزندان شهید شاغل در آموزش و پرورش عنوان کرد، گفت: طی این چند سال هزار و ۸۱  نفر از  فرزندان  شهید در آموزش و پرورش استان اصفهان مشغول به فعالیت شدند و  وجود این  تعداد شاغل از خانواده شهدا در اداره کل آموزش و پرورش استان یک افتخار است.

کد خبر 328846

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.