بازیکنان سپاهان با وجود نداشتن قرارداد مالی تیم را تنها نگذاشتند

سرمربی تیم والیبال نشسته بانوان سپاهان گفت: با وجود اینکه باشگاه سپاهان قرارداد مالی با تیم نبسته اما ترکیب فصل گذشته حفظ شده و هیچکدام از بازیکنان ما را تنها نگذاشتند.

مریم کریمی در گفتگو با خبرنگار ایمنا در مورد شرایط تیمش برای حضور در لیگ برتر والیبال نشسته بانوان، اظهار کرد: در طول سال هفته‌ای ۲ جلسه تمرینات بازیکنان بومی تیم در شهرستان دیزیچه انجام می‌شود و بازیکنان غیربومی که چهار، پنج نفر هستند هرکدام در شهرهای خود تمریناتشان را انجام می‌دهند.

سرمربی تیم والیبال نشسته بانوان سپاهان اضافه کرد: به منظور هماهنگی بازیکنان با یکدیگر قبل از آغاز مسابقات اردوی ۱۰ روزه‌ای برگزار می‌کنیم و بازیکنان غیربومی نیز به تیم اضافه می‌شوند.

وی ادامه داد: تاریخ دقیق برگزاری مسابقات هنوز مشخص نشده است و باید تکلیف میزبانی مشخص شود تا ببینیم چه تیمی میزبانی را برعهده خواهد گرفت.

کریمی در پاسخ به این سوال که آیا امکان میزبانی از سوی باشگاه سپاهان وجود دارد یا خیر، تصریح کرد: خوابگاه باشگاه سپاهان در مجموعه ورزشی صفاییه ظرفیت زیادی ندارد. در صحبتی که با رییس سازمان لیگ فدراسیون داشتم از او خواستم تعداد نفرات شرکت کننده دور اول مسابقات را به ما بگوید تا در صورت دراختیار داشتن شرایط لازم با باشگاه سپاهان صحبت کنیم و دور اول مسابقات را در اصفهان برگزار کنیم.

سرمربی تیم والیبال نشسته بانوان سپاهان ادامه داد: با توجه به اینکه ۲۰ تا ۲۶ آذرماه اردوی تیم ملی برگزار می‌شود و دی ماه نیز امتحانات دانشجویان است به احتمال زیاد اواخر دی یا اوایل آذر دور اول مسابقات برگزار می‌شود.

وی افزود: تقریباً ۷۰ درصد ترکیب بازیکنان فصل گذشته تیم نیز امسال حفظ شده‌اند و برای تقویت تیم دو، سه نفر از بازیکنان را تغییر داده‌ایم و جوانان را به تیم اضافه کرده‌ایم.

کریمی تأکید کرد: با توجه به اینکه باشگاه سپاهان فصل گذشته و امسال نیز قرارداد مالی با تیم نداشت اما بازیکنان ما را تنها نگذاشتند. نظر باشگاه سپاهان این است در صورتی که تیم صاحب مقام شود پاداشی به آنها خواهیم داد همان‌طور که فصل گذشته باشگاه به‌خاطر کسب مقام نایب قهرمانی پاداشی به بازیکنان پرداخت کرد اما امسال قول داده در صورت کسب مقام پاداش بهتری به آن‌ها می‌دهد که جا دارد از زحمات مدیرعامل باشگاه و هیأت مدیره تشکر کنم.

سرمربی تیم والیبال نشسته بانوان سپاهان گفت: تیم‌های حاضر از ذوب آهن اصفهان تا کرمان، خراسان رضوی و همیشه زبانزد بوده‌اند و در والیبال نشسته بانوان در سطح اول کشور قرار دارند. تا قبل از اینکه وارد میدان رقابت‌ها نشده‌ایم نمی‌توان پیش‌بینی کرد که قهرمان می‌شویم یا نه اما در مجموع ما برای قهرمانی می‌رویم.

کد خبر 328838

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.