لزوم توجه به زیرساخت های زندگی شهری برای توسعه کارآفرینی

رئیس کمیسیون امور حقوقی، اقتصادی و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: برای توسعه کارآفرینی در شهر باید به گسترش زیرساخت های زندگی شهری توجه ویژه ای داشته باشیم.

 به گزارش خبرنگار ایمنا، نصیر ملت در اولین جلسه ستاد توسعه کارآفرینی شهر اصفهان اظهار کرد: آنچه مسلم است هدف مدیریت شهری اصفهان ارتقاء سطح کیفی زندگی شهروندان است که البته برای رسیدن به این مهم به ابزارهای مختلف نیاز داریم که بخشی از آن را نخبگان شهری باید فراهم کنند.

وی ادامه داد: بر همین اساس باید در زمینه های فرهنگی، اجتماعی، زیست محیطی، شرایطی را ایجاد کنیم تا ضمن توجه و تأمین درآمدهای پایدار شهری، این شرایط به رونق و بهبود فضای کسب و کار شهری منجر شود.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان عنوان کرد: باید برای توسعه کارآفرینی در شهر تمام تلاش خود را معطوف کرده و در این راستا به گسترش زیرساخت های زندگی شهری توجه ویژه ای داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: با ایجاد میان برهای اقتصادی می توان در زمان کوتاهتری به اهداف از پیش تعیین شده رسید البته در این راه باید از حضور همه مدیران دولتی و غیردولتی مرتبط با فضای کسب و کار استفاده کرد تا مسیر پیش رو هموارتر شود.  

کد خبر 328837

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.