ایران‌پوریان: محرومیت هواداران تنبیه نیست، ظلم به فوتبال است

مدافع تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: می‌توان از روش‌های دیگری برای تنبیه تماشاگران استفاده کرد؛ محرومیت هواداران تنبیه نیست و ظلم به فوتبال است.

محمد ایران‌پوریان در گفتگو با خبرنگار ایمنا در مورد شکست ۳ بر صفر تیمش برابر سپاهان در هفته دوازدهم لیگ برتر، اظهار کرد: این شکست اصلاً قابل پیش‌بینی نبود. در نیمه اول برخلاف جریان بازی گل خوردیم و متأسفانه از موقعیت‌های خود استفاده نکردیم.

وی با بیان اینکه تیم جوانی مانند تراکتورسازی نیاز داشت گل نخست را به ثمر برساند تا در ادامه بهتر کار کند، ادامه داد: گل نزدیم و برخلاف جریان بازی گل خوردیم. در ادامه هم سپاهان تیم برتر زمین بود و توانست به پیروزی برسد.

ایران‌پوریان در مورد اینکه تیمش در هر ۲ نیمه بازی در پنج دقیقه ابتدایی گل خورد، گفت: در پنج دقیقه اول بازی ۲ موقعیت مسلم گلزنی را از دست دادیم که دقیقاً به عدم تمرکز بازیکنان برمی‌گردد. مهاجمان در فاز حمله بودند و در این شرایط بازیکنان خط دفاعی باید تمرکز بیشتری داشته باشند اما روز بدی داشتیم. اگر گل اول را می‌زدیم شاید نتیجه برعکس می‌شد. بعد از گل هم سپاهان تیم برتر میدان بود.

مدافع تیم فوتبال تراکتورسازی در مورد بازی در ورزشگاه خالی از تماشاگر افزود: لذت فوتبال به حضور هواداران است و باید از این سرمایه‌ عظیم استفاده کرد. می‌توان از روش‌های دیگری برای تنبیه تماشاگران استفاده کرد. محرومیت هواداران تنبیه نیست و ظلم به فوتبال است.

وی در مورد ادامه روند تراکتورسازی بیان داشت: از ابتدای فصل شرایط سختی داشتیم. نتوانستیم بازیکن جذب کنیم و برخی بازیکنان را هم از دست دادیم. تیم جوانی داریم که بازیکن ۱۵ ساله دارد و بیشتر بازیکنانی که امروز بازی کردند کمتر از ۲۵ سال دارند. برای بازی با سپاهان پنج بازیکن خود را نداشتیم؛ برادر شهرام گودرزی فوت کرد و غیبت کیانی و شریفی هم تیم را ضعیف‌تر از قبل کرد. تیم ما نصفه و نیمه بود و وقتی این همه بازیکن اصلی را در اختیار نداریم باید پیش‌بینی چنین روزهایی را برای تراکتورسازی کرد.

کد خبر 328678

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.