نخستین زیر گذر بزرگ شهری شهرضا به زودی احداث می‌شود

شهرضا - رییس شورای اسلامی شهر شهرضا گفت: یکی از مناطق پرترافیک شهری شهرضا چهارراه طالقانی است که از مدتی قبل طرح احداث یک زیرگذر در آن مطرح شد که این طرح به عنوان نخستین طرح در نوع خود به زودی اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، مهدی صالحپور در جلسه شورای اسلامی شهر شهرضا اظهار کرد: یکی از مناطق پرترافیک شهری شهرضا چهارراه طالقانی است که از مدتی قبل طرح احداث یک زیرگذر در آن مطرح شد که این طرح به عنوان نخستین طرح در نوع خود به زودی اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: برای اجرای این طرح از دستگاه‌های خدمات‌رسان خواسته شد باتوجه به نقشه‌ای که شهرداری جهت اجرای این طرح در اختیار آنها قرار داده برنامه‌ زمانبدی خود را اعلام کنند که تاکنون اداره آب و فاضلاب شهری در این خصوص اعلام نظر کرده است.

رییس شورای اسلامی شهر شهرضا در تشریح جزئیات این طرح عنوان کرد: با اجرای این طرح در این چهارراه، خیابانهای حافظ غربی و شرقی از زیر زیرگذر عبور می‌کنند و خیابان های انقلاب اسلامی و طالقانی از روی رو گذر به هم متصل می شود.

صالحپور تأکید کرد: قبل حفاری باید همه جزئیات طرح بررسی و پیش بینی های لازم انجام شود زیرا هر اقدام بدون برنامه در طرح بزرگی همانن این پروژه با شکست روبرو خواهد شد.

وی درخصوص مشکلات اجرایی این طرح اظهار کرد: متاسفانه تاسیسات گلوگاه آب شهری و همچنین فاضلاب ۲۲ توپخانه از این منطقه عبور کرده که این وضعیت حفاری این منطقه را با مشکل روبرو کرده است.

رییس شورای اسلامی شهر شهرضا اضافه کرد: هزینه اجرای این طرح حدود ۳ و نیم میلیارد تومان برآورد شده است.

کد خبر 328252

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.