تاکید بر راه اندازی کامل خط یک متروی اصفهان تا فروردین ۹۷

در بازدید شهردار ، رئیس و اعضای شورای شهر از وضعیت ایستگاه مترو امام حسین(ع) بر راه اندازی کامل خط یک مترو تا فروردین ماه سال ۹۷ تاکید شد.

به گزارش ایمنا به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، صبح امروز شهردار اصفهان، رئیس و اعضای شورای شهر و همچنین اعضای هیئت مدیره قطار شهری از روند فعالیت های ایستگاه مترو امام حسین(ع) بازدید کردند.

در این جلسه با حضور مهندسان مشاور، پیمانکاران و عوامل اجرایی پیشرفت کار ایستگاه میدان امام حسین(ع) که مهمترین ایستگاه خطوط متروی اصفهان خواهد بود، مورد بررسی قرار گرفت.
طبق برنامه ریزی های انجام شده ایستگاه امام حسین(ع) فروردین ماه ۹۷ تکمیل می شود،  این ایستگاه محل تلاقی خط یک و خط ۲ قطار شهری است و به صورتی طراحی شده که مسافران خطوط یک و ۲ قطار شهری قادر خواهند بود قطار خود را به جهت تغییر مسیر تعویض کنند.
در این جلسه آخرین وضعیت ایستگاه های خط یک مترو که از شهرک قدس در خیابان امام خمینی (ره) آغاز و تا پایانه صفه ادامه خواهد یافت از نظر نصب کامل تجهیزات، پله های برقی، آسانسورها، سیستم های تهویه و سایر تجهیزات مورد نیاز مورد بررسی قرار گرفت و تاکید شد برنامه ریزی ها باید به صورتی باشد که در فرودین سال ۱۳۹۷ تمام ایستگاه ها و مسیر خط یک به صورت ایمن و کامل مورد بهره برداری قرار بگیرد.
لازم به یادآوری است جهت تکمیل همه جانبه خط یک اعتباری بالغ بر  ۲هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال مورد نیاز است.

کد خبر 328157

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.