فعالیت ۶ پایگاه‌ جمع آوری کمک‌های مردمی در گلپایگان برای زلزله زدگان

گلپایگان- فرماندار گلپایگان گفت: کمک به مردم زلزله زده استان غرب کشور وظیفه انسانی است و در همین راستا ۶ پایگاه‌ برای جمع آوری کمک مردمی برپا شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان گلپایگان، حسین فراست در ستاد ساماندهی، جمع آوری و ارسال کمک‌های مردمی به مناطق زلزله زده غرب کشور، اظهار داشت: تشکیل ستاد ساماندهی به منظور سرعت در تامین کمک‌های مردمی شهرستان گلپایگان به نیازهای زلزله زدگان است.

وی گفت: دولت به تنهایی نمی‌تواند به زلزله زدگان کمک کند و ستادهای مردمی در فرمانداری تشکیل شده است.

فرماندار گلپایگان گفت: شهرستان پل زهاب پس از انقلاب ۲ بار در دوران جنگ تحمیلی تخریب  و بازسازی شد و سپس  زلزله شامگاه یکشنبه هم برای بار سوم به آن خسارت وارد کرد.

وی با اشاره به اینکه مردم برای ارسال کمک‌ها تنها از کانال هلال احمر اقدام کنند، گفت: نخستین محموله ارسال کمک‌ها از  شهرستان گلپایگان پس از وقوع زلزله شامل یک تریلی پتو و یک کامیون‌ تخم مرغ و چادر بوده است.

فراست خاطرنشان کرد: ۶ پایگاه‌ برای جمع آوری کمک‌های مردمی در سطح سه شهر گلپایگان، گوگد و گلشهر از سوی ستاد مدیریت بحران و با همکاری نیروهای هلال احمر برپا شده است.

وی با بیان اینکه تعداد ۶ کامیون کمک‌های مردمی شامل  پتو، اقلام خوراکی و بهداشتی ارسال شده است، افزود: تعداد ۶ دستگاه کانکس بزودی ارسال خواهد شد.

فرماندار گلپایگان تأکید داشت: کمک به مردم زلزله زده استان کرمانشاه وظیفه انسانی است و در راستای جلوگیری از ایجاد ترافیک در جاده‌ها کمک‌ها با کامیون ارسال شود./

کد خبر 328094

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.