دشمنان انقلاب اسلامی در سایه همبستگی همه اقشار مردم کاری از پیش نخواهند برد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردستان گفت: دشمنان انقلاب اسلامی در سایه همبستگی همه اقشار مردم کاری از پیش نخواهد برد و محکوم به نابودی هسستند.

به گزارش ایمنا، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردستان گفت: امروز جشن پیروزی بسیجیان و نیروهای مدافع حرم بر داعش و جنایتکاران مورد حمایت دنیای استکبار، صهیونیسم، حامیان منطقه ای آنها و نمایش قدرت و صلابت بسیجیان این شهرستان به عنوان زنان و مردان همیشه در صحنه است.
سرهنگ 'حسن فخرل' افزود: جمهوری اسلامی پر از بسیجی است و با قدردانی از رشادت های سردار سرافراز اسلام اعلام می کنیم که مانند قاسم سلیمانی بسیار در ایران داریم و هر بسیجی به واقع سرداری در برابر دشمنان می باشد.
وی بیان کرد: نیروهای مسلح و بسیجیان دلاور آمادگی یاری رساندن به دیگر مسلمانان تحت ستم در سایر نقاط دنیا را دارند تا زمینه ساز ظهور حضرت مهدی (عج) را فراهم کنند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردستان اضافه کرد: دشمنان انقلاب اسلامی در سایه همبستگی همه اقشار مردم کاری از پیش نخواهد برد و محکوم به نابودی هسستند و همچنان که با یکپارچگی بین نیروهای انقلاب همه سختی ها و مشکلات پشت سر گذاشته شده، پیروزی نهایی (آزادسازی قدس شریف و شکست رژیم صهیونیستی و هم پیمانان منطقه ای آنها) نزدیک است.
او گفت: رژیم غاصب صهیونیستی چیزی جز یک دولت پوشالی نیست که با اتکا بر وعده خداوند و با توان نیروهای مخلص و مسلمان از صحنه روزگار محو خواهد شد.
بسیجیان اسب سوار و واحد موتوری در ادامه این آئین از مقابل جایگاه رژه رفتند و پهبادهای بسیج بر فراز محل همایش به پرواز درآمدند.
شهرستان اردستان 43 هزار نفر جمعیت دارد که نزدیک به 27 هزار نفر آنها عضو بسیج هستند؛ این شهرستان در فاصله 118 کیلومتری شمال شرق اصفهان واقع است.

کد خبر 328072

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.