انبارهای امدادی هلال‌احمر برای کمک به زلزله‌زدگان تامین و پُراست/حتی‌ المقدور کمک‌ها نقدی

جمعیت هلال‌احمر ضمن تقدیر از همراهی و همکاری مردم نوع‌دوست ایران اسلامی در کمک به زلزله‌زدگان کرمانشاه، به تمامی هموطنان توصیه و تاکید کرد تا حتی‌المقدور به‌صورت نقدی کمک‌های خود را واریز کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، جمعیت هلال‌احمر در این اطلاعیه آورده است: «با توجه به اعلام مسئولان هلال‌احمر حاضر در منطقه عملیاتی و نظر به اینکه تمامی انبارهای امدادی هلال‌احمر در استان‌های همجوار برای تامین اقلام امدادی زلزله‌زدگان تامین و پُر است، لذا از مردم نوع‌دوست و بشردوست ایران تقاضا می‌شود تا حتی‌المقدور کمک‌های خود را به صورت نقدی به مردم زلزله‌زده کرمانشاه ارائه کنند تا از این طریق بتوان در منطقه حادثه و با توجه به نیاز اصلی زلزله‌زدگان، اقلام مورد نیاز را به مرور خریداری کرده و در اختیار آنها قرار داد.

جمعیت هلال‌احمر به علت توجه به تقاضای هموطنان و احترام به حس نوع‌دوستی مردم عزیز کشورمان، همچنان به دریافت کمک‌های غیرنقدی نیز ادامه می‌دهد.   این کمک‌ها به علت حفظ کرامت انسانی، لازم است دست دوم نبوده و بهتر است بیشتر پتو و کنسرو باشد.»

بر اساس گزارش سایت هلال احمر، یادآور می‌شود درگاه پرداخت موبایلی #۳* و نیز #۷۲۴* به سهولت آماده دریافت کمک‌های نقدی هموطنان است.

کد خبر 328056

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.