اجرای یکصد برنامه در هفته بسیج / برگزاری یادواره لاله های شرق اصفهان در شهر هرند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه امام علی(ع) اصفهان اعلام کرد: امسال در هفته بسیج تعداد ۱۰۰ عنوان برنامه در این ناحیه اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سرهنگ حسن عجمی صبح امروز در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت هفته بسیج گفت: پس از پیروزی انقلاب  حضرت امام خمینی(ره) جای خالی شاکله ای در نظام را احساس کردند، از این رو  مجموعه بسیج مستضعفین را راه اندازی کردند.

وی با اشاره به اینکه با گذشت ۳۹ سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، بسیجیان در عرصه های مختلف صداقت خود را به انقلاب و امام نشان داده اند، افزود: بسیج مولا و مقتدای خود را ولایت فقیه می داند و گوش به فرمان ولایت است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه امام علی(ع) اصفهان با اشاره به فرمایش امام خمینی(ره) که فرمودند: «بسیج مدرسه عشق است»، تصریح کرد: امام خامنه ای(مدظله العالی)  نیز هر فرد بسیجی را مانند امام علی(ع) می داند که همه وجودش در خدمت اسلام بود.

وی خاطر نشان کرد: بسیج امروز با داشتن حلقه های تربیتی صالحین، پیشبردی در جامه دارد، به عنوان مثال اگر آتش به اختیار مطرح می شود، بسیج در این راستا خوش درخشیده است.

سرهنگ عجمی رفع محرومیت را از ویژگی های دیگر فعالیت های بسیج خواند و گفت: شاکله دیگر بسیج اردوهای طرح هجرت و گروه های جهادی برای رفع محرومیت است.

وی از کمک به امنیت جامعه به عنوان یکی دیگر از کارکردهای بسیج یاد کرد و گفت: تعداد ۲۱ سوله ورزشی «صالحین» و « ۹ دی» احداث و سرانه ورزشی بسیجیان را افزایش داده ایم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه امام علی(ع) اصفهان با اشاره به اینکه ۱۰۰ عنوان برنامه در این ناحیه طی هفته بسیج اجرا خواهد شد، خاطر نشان کرد: از جمله برنامه های در نظر گرفته شده برای هفته بسیج امسال یادواره لاله های شرق اصفهان است که در روزهای ۴ و ۵ آذرماه در شهر هرند برگزار می شود.

وی یادآور شد: با توجه به اینکه شرق اصفهان ۱۰۰۰ شهید تقدیم انقلاب کرده است، گفت:  در یادواره لاله های شرق اصفهان از خاطرات مربوط به این شهدا استفاده لازم را خواهیم کرد.

سرهنگ عجمی با بیان اینکه در یادواره لاله های شرق اصفهان میزبان خانواده شهید مدافع حرم «محسن حججی» خواهیم بود، تاکید کرد: در این یادواره همچنین از خانواده شهدای مدافع حرم شرق اصفهان «شهید محمود شفیعی» و «شهید محمد کامران» تجلیل خواهیم کرد.

وی در ادامه دیدار با خانواده شهدا، برگزاری ویژه برنامه های ورزشی، اجرای برنامه های معنوی و برنامه هایی که اقتصاد مقاومتی را محکم تر می کند، انجام فعالیت های مسجد محور و برپایی نمایشگاه هایی با موضوعات مدافعان حرم، حجاب و عفاف، محصولات تراریخته و معرفی جاذبه های گردشگری شرق اصفهان را از دیگر برنامه های ناحبه امام علی در هفته بسیج برشمرد.

کد خبر 327999

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.