فعالیت ۱۴ پایگاه هلال احمر برای جمع آوری کمک های مردمی زلزله زدگان غرب کشور

مدیر عامل جمعیت هلال احمر اصفهان گفت: ۲ هزار نفر از نجات گران و پرسنل هلال احمر استان در آماده باش کامل برای اعزام به مناطق زلزله زده غرب کشور هستند.

محسن مومنی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه پتو، آب معدنی، مواد غذایی بسته بندی شده و کنسرویجات از جمله اقلام مورد نیاز برای مناطق زلزله زده غرب کشور است، گفت: هلال احمر با ایجاد ۱۴ پایگاه در سطح شهر اصفهان آماده دریافت کمک های مردمی است.

مومنی در ادامه گفت: علاوه بر مراکز هلال احمر در خیابان های میرفندرسکی، کاشانی و بلوار آیینه خانه  پایگاه های نیز در ترمینال کاوه، میدان جمهوری اسلامی، میدان شهدا، مسجد جامع محمود آباد، میدان انقلاب، میدان امام حسین، ترمینال صفه، مسجد شهید بهشتی، مسجد اعظم پل حسین آباد، اداره برق خیابان چهارباغ، دانشگاه صنعتی، دانشگاه اصفهان، پل ابوذر و میدان احمد آباد ایجاد شده که شهروندان برای کمک رسانی  می توانند، مراجعه کنند.

وی افزود: در پی وقوع حادثه زلزله کرمانشاه بلافاصله نیروهای امدادی استان و قریب به ۲ هزار نفر از نجات گران و پرسنل در استان به حال آماده باش در آمدند و دو ساعت پس از حادثه تیم اولیه به منطقه حادثه دیده اعزام شد که تیم های تخصصی امداد و نجات در زمینه نجات از  زیر آوار بودند.

مومنی اضافه کرد: این تیم ها از نزدیک ترین خروجی ها به مناطق حادثه دیده اعزام و اکنون در منطقه ثلاث در استان کرمانشاه مستقر هستند.

مومنی در زمینه کمک رسانی نقدی مردم اصفهان اذعان کرد: همشهریان می توانند به شماره حساب ۹۹۹۹۹ بنام جمعیت هلال احمر اصفهان نزد بانک های ملی، ملت، صادرات، پارسیان   کمک های نقدی خود را به مناطق زلزله زده واریز کنند.

وی تاکید کرد: خواهش ما این است که شهروندان فیش واریزی را در صورت امکان به جمعیت هلال احمر استان اصفهان و شهرستان ها به دست همکاران برسانند تا در جریان کار قرار بگیرند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر اصفهان اضافه کرد: همچنین افرادی که  دارای تخصص اند و تمایل به کمک رسانی دارند، می توانند به شماره ۳۰۰۰۱۱۴۷ پیامک زده و اعلام آمادگی کنند تا در صورت نیاز از  کمک و تخصص آنها برای کمک به هموطنان آسیب دیده استفاده شود. همچنین افراد می توانند با شماره  ۳۶۶۱۲۴۲۴ - ۰۳۱  سازمان تماس گرفته  و  اعلام آمادگی خود برای کمک را به همکاران اطلاع دهند.

کد خبر 327829

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.