راه اندازی سه پایگاه بهزیستی در اصفهان برای جمع آوری کمک های مردمی به مناطق زلزله زده

مدیر کل سازمان بهزیستی استان اصفهان گفت: سه پایگاه بهزیستی از ساعت ۹ صبح امروز برای جمع آوری کمک های شهروندان اصفهانی به مردم زلزله زده کرمانشاه فعال شدند.

سعید صادقی در گفت و گو با  ایمنا درباره اقدامات سازمان بهزیستی اصفهان در جهت کمک رسانی به حادثه دیدگان زلزله کرمانشاه اظهار کرد: ستاد مدیریت بحران با همکاری بهزیستی اصفهان در جهت کمک به مردم غرب کشور سه پایگاه را به منظور جذب کمک ها و مشارکت های مردمی در اصفهان راه اندازی کرد.

وی اضافه کرد: این سه پایگاه از ساعت ۹ صبح امروز برای جمع آوری کمک های شهروندان اصفهانی به مردم زلزله زده کرمانشاه فعال شدند.

مدیر کل سازمان بهزیستی استان اصفهان در مورد مکان پایگاه ها به خبرنگار ایمنا گفت: مرکز مشاوره ژنتیک بهزیستی استان در میدان خواجو ، مجتمع شهدای هفتم تیر  ابتدای خیابان آبشار و  مرکز توانبخشی شهید بهشتی واقع در  خیابان جی جنب خیابان مهدیه  آماده دریافت کمک های مردمی برای مناطق زلزله زده هستند.

صادقی اذعان کرد: در هماهنگی که با سارمان بهزیستی استان کرمانشاه شده است، ارسال اقلام و کالاها بر مبنای نیاز مناطق زلزله زده و اعلام بهزیستی کرمانشاه خواهد بود. وی خاطرنشان کرد: این اقلام مورد نیاز تا کنون بیشتر پوشاک، پتو و مواد غذایی است که کمک رسانی و ارسال آن بر مبنای درخواست های اعلام شده در اولویت قرار گرفته است.

مدیر کل سازمان بهزیستی استان اصفهان گفت: اکنون مردم اصفهان می توانند اقلام و کمک های خود را  به سه پایگاه دایر شده در شهر تحویل دهند. همچنین کمک های مالی و حمایتی نیز  بر اساس برنامه و با توجه به نیاز اعلام شده ارسال می شود.

صادقی تاکید کرد: علاوه بر سه پایگاه فعال برای دریافت اقلام و کالاها، همشهریان می توانند کمک های نقدی خود را برای کمک به مردم زلزله زده کرمانشاه به شماره حساب ۲۱۷۳۴۵۰۲۴۱۰۰۱

و یا به شماره کارت بانک ملی  ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۶۱۶۵۲۲ مشارکت های مردمی سازمان بهزیستی اصفهان  واریز کنند.

کد خبر 327801

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.