قدرت فوتبال ایران را به رخ تیم‌های آسیایی می‌کشیم/ نیازمند تقویت بودجه خود هستیم

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن خواستار تقویت بودجه این باشگاه برای حضور موفق در لیگ قهرمانان آسیا شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا به نقل از سایت باشگاه ذوب‌آهن، با توجه به اعلام رسمی حضور تیم فوتبال ذوب آهن در رقابت‌های لیگ قهرمانان باشگاه آسیا در سال ۲۰۱۸، مصاحبه کوتاهی با سعید آذری مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن اصفهان انجام دادیم که در ادامه می آید:

آقای آذری؛ شنیده‌ها حاکی است که تیم فوتبال ذوب‌آهن به طور رسمی در رقابت‌های سال ۲۰۱۸ لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا حضور خواهد داشت؟
بله این خبر را تائید می کنم. شب گذشته با اعلام رسمی فدراسیون فوتبال، به عنوان یکی از چهار نماینده فوتبال ایران در لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا حضور خواهیم داشت و نکته قابل توجه اینکه ذوب آهن برای سومین سال پیاپی در این رقابت‌ها حضور دارد.

آیا آمادگی لازم برای شرکت در این رقابت‌ها را دارید؟
باشگاه ذوب آهن یک باشگاه تمام حرفه ای است و همان طور که می دانید در همین یکی دو روز گذشته، کمیته بدوی صدور مجوز حرفه ای سازی، با انتشار یک گزارش رسمی باشگاه ذوب آهن را به عنوان یکی از هفت باشگاه برتر ایران که موفق به کسب مجوز حرفه ای شده اند معرفی کرد و این درحالی است که ما تنها باشگاه حرفه ای ایران هستیم که تمامی تعهدات مالی مان به بازیکنان فوتبال را پرداخت کرده ایم و از طرفی با توجه به تجربیات قبلی، ستاد آسیایی مان آمادگی کامل و لازم را در این خصوص دارد و می توانم بگویم ما از برنامه های تدوین شده هم جلوتر هستیم.

با توجه به اینکه تیم فوتبال ذوب‌آهن در رقابت‌های فصل آتی باشگاه‌های آسیا حضور خواهد داشت، در زمینه اسپانسر برای این تیم چه برنامه ای مد نظر دارید؟ آیا رایتل همچنان در بازی های آسیایی هم اسپانسر شما خواهد بود؟
در این مورد بایستی با هیأت مدیره محترم باشگاه که بسیار هم با انگیزه و تلاش وافر در جهت اهداف عالیه باشگاه حرکت می کنند، جلساتی را برگزار کنیم، اما تلویحً می توانم به شما بگویم که با توجه به اینکه شرکت خدمات ارتباطی رایتل تعهدات خود را در رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های ایران و در قبال باشگاه ذوب آهن انجام نداده است، بعید به نظر می رسد در رقابت های آسیایی با این شرکت معتبر به توافق برسیم.

شرایط تیم فوتبال ذوب‌آهن را در رقابت‌های آسیایی چگونه می‌بینید؟
بدون تردید تمامی تلاشمان را خواهیم کرد که مثل همیشه با قدرت و اقتدار کامل در رقابت های آسیایی شرکت کنیم و امیدوارم نماینده شایسته ای برای فوتبال ایران بوده و در سال منتهی به جام جهانی، قدرت فوتبال ایران را به رخ دیگر تیم های آسیایی بکشیم و البته جهت حضور قدرتمند در این رقابت ها و آماده کردن تیم فوتبال باشگاه در بهترین شرایط، بایستی به بودجه ویژه ای را به این امر اختصاص دهیم که با پشتیبانی همیشگی مدیریت ورزش دوست شرکت سهامی ذوب آهن و تلاش و پیگیری هیأت مدیره محترم و فرهیخته باشگاه، دراین راستا حرکت خواهیم کرد.

کد خبر 327686

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.