نقش موثر مدیریت شهری در پیشرفت تجهیزات ایمنی/ دستاوردهای روز دنیا را بومی سازی کرده ایم

مدیرعامل شرکت آتش مهاران نوین آریا به نقش موثر مدیریت شهری به منظور پیشرفت تجهیزات ایمنی اشاره کرد و گفت: شهرداری ها می توانند با به کارگیری آخرین تجهیزات بومی سازی شده در ساختار مدیریت بحران شهری از تولیدات شرکت های داخلی نیز حمایت کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روزآمدی و استفاده از آخرین تجهیزات پیشرفته جهانی در عرصه های ایمنی و آتش نشانی و از سویی دیگر بومی سازی آنها همواره به عنوان یکی از مهم ترین شاخص های اقتصاد مقاومتی دراقدام و عمل مطرح بوده است که در این میان باید به نقش تولیدکنندگان و متخصصان داخلی توجه کرد. در همین راستا هشتمین نمایشگاه تجهیزات و فناوری های نوین صنایع حفاظتی، امنیتی، ایمنی و آتش نشانی با حضور ۶۵ مشارکت کننده در محل نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان واقع در پل شهرستان برگزار شده است.

امیرسجاد، مدیرعامل شرکت آتش مهاران نوین آریا در همین رابطه اظهار کرد: این شرکت در زمینه تولید خودروهای آتش نشانی و امداد و نجات در دو بخش شهری و صنعتی فعالیت می کند.

وی ادامه داد: تخصص ما تجهیز صنایع، فرودگاه ها و مراکز آتش نشانی با آخرین دستاوردهای روز دنیااست.

مدیرعامل شرکت آتش مهاران نوین آریا با تاکید بر اینکه تمامی محصولات این شرکت ایرانی است، عنوان کرد: بر همین اساس اقدام به تولید موتورهای پیشروی آتش نشانی با تکنولوژی واترمیست کرده ایم که به صورت تولید ذرات ریز آب در محیط تحت حفاظت عمل می کند.

وی با اشاره به اینکه شهر اصفهان یک شهر تاریخی با بافت های قدیمی فراوان است، افزود: تردد این موتورها برای رسیدن به محل حادثه و خاموش کردن آتش بسیار آسان تر بوده و با سرعت بیشتری همراه خواهد بود.

سجاد با تاکید بر نقش موثر مدیریت شهری در پیشرفت و توسعه تجهیزات ایمنی و آتش نشانی خاطر نشان کرد: شهرداری ها می توانند با به کارگیری آخرین تجهیزات بومی سازی شده در ساختار مدیریت بحران شهری از تولیدات شرکت های داخلی نیز حمایت کنند./

کد خبر 327671

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.