کمک های مردمی و خیران نقش مهمی در کمیته امداد دارد

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) آران و بیدگل گفت: پرداخت مستمری ماهانه جهت رفع بخشی از کاستی ها و نیازهای معیشتی خانواده های زیرپوشش یکی از خدمات این نهاد است و کمک های مردم و نیکوکاران شهرستان در این زمینه نقش مهمی ایفا می کند.

به گزارش ایمنا، حسن اسماعیلی مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) آران و بیدگل از پرداختن مبلغی نزدیک به هفت میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال مستمری به مددجویان تحت پوشش در این شهرستان طی ۶ ماهه نخست سال جاری خبر داد.

وی گفت: نزدیک به سه هزار و ۷۰۰ نفر مددجوی زیر پوشش کمیته امداد ماهانه نزدیک به یک میلیارد و ۲۳۰ میلیون ریال دریافتی داشتند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) آران و بیدگل افزود: پرداخت مستمری به خانواده های مددجو تنها به منظور تامین نیازهای ابتدایی و ضروری آنها در قالب خدمات اجتماعی انجام می شود و در کنار آن خدماتی مانند ارائه تسهیلات قرض الحسنه کارگشایی، کمک هزینه های تحصیلی و درمانی، تامین کمک هزینه تامین جهیزیه، احداث، تعمیر و مقاوم سازی مسکن مددجویان از دیگر اقدام های این مجموعه است.

وی بیان کرد: پرداخت مستمری ماهانه جهت رفع بخشی از کاستی ها و نیازهای معیشتی خانواده های زیرپوشش یکی از خدمات این نهاد است و کمک های مردم و نیکوکاران شهرستان در این زمینه نقش مهمی ایفا می کند.
اسماعیلی اضافه کرد: در این راستا نزدیک به ۱۲۹ میلیون ریال نیز کفاره در نیمه نخست سال جاری از سوی مردم شهرستان به کمیته امداد آران و بیدگل پرداخت شده که به نسبت مدت مشابه سال گذشته (نزدیک به ۷۵ میلیون ریال) ۶۰درصد افزایش یافته است.
به گفته اسماعیلی، کمیته امداد امام خمینی (ره) هم اکنون ۲ هزار و ۳۰۰ خانوار این شهرستان را زیر پوشش دارد.
کد خبر 326444

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.