برگزاری راهپیمایی 13 آبان در سمیرم+تصاویر

سمیرم- همزمان با سراسر کشور مراسم روز دانش آموز به مناسب ۱۳ آبان ماه در سمیرم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان سمیرم، همزمان با سراسر کشور مراسم روز دانش آموز به مناسب ۱۳ آبان ماه در سمیرم برگزار شد.

امسال نیز دانش آموزان با حضور پرشور خود در این مراسم شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر صهیونیسم را در آسمان سمیرم پژواک کردند و با این کار به دشمنان این مرز و بوم فهماندن که نسل های دوم و سوم انقلاب نیز در مسیر ولایت و رهبری خود گام بر می دارند و هیچگاه حتی قدمی از مسیر رهبری و انقلاب منحرف نخواهند شد.

دانش آموزان سراسر شهرستان سمیرم امروز استوارانه و با مشت های گره خورده خود فریادهای استکبار ستیزانه خود را به گونه ای سر دادند که گوش مستکبران و غرب زده ها را به لرزه انداخت و به آن ها خاطرنشان کرد ما دانش آموزان هرگز نخواهیم گذاشت کسی کوچک ترین اهانتی را به این کشور بکند.

 آنها با در دست داشتن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر انگلیس باری دیگر به جهانیان گوشزد کردند که ما هرگز زیر بار ستم و ظلم یزیدان زمان نخواهیم رفت و نخواهیم گذاشت آن ها به اهداف کورکورانه خود برسند.

امروز رزمی کاران دانش آموز سمیرم نیز با حضور در این مراسم و اجرای حرکات رزمی و نمایشی خواستند به دشمنان این مرز و بوم بگویند که ما دانش آموزان و جوانان ایرانی حتی با دست خالی و تنها با فرمان رهبر انقلاب به مقابله با دشمنان ایران و اسلام خواهیم پرداخت و در این راه از هیچ قدرتی ترس و واهمه نداریم.

مسئولان شهرستان نیز امروز از ابتدای راهپیمایی همگام و هم مسیر با دانش آموزان پا به میدان گذاشته تا با این حرکت خود پیغام همدلی و اتحاد را به جهان برسانند و به جهانیان بگویند ایران اسلامی یکپارچه و متحد بوده و دشمنان با هیچ ترفندی نمی توانند در بین مردم ما تفرقه ایجاد کنند.

مراسم یوم الله ۱۳ آبان امسال طبق روال هرساله خود در سراسر شهرستان سمیرم برگزار شد در این بین شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل جایگاه ویژه ای را به خود اختصاص داده بود.

امروز فریادهای استیکبار ستیزانه دانش آموزان سمیرمی فضای شهر را پر کرده بود و برخی از دانش آموزان صورت های خود را مزین به پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده و برخی نیز بر روی دستان خود شعار یوم الله ۱۳ آبان روز دانش آموز مبارک را نوشته بودند.

کد خبر 326377

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.