سد ذوبی؛ مانع سپاهان + عکس

مدافع فصل پیش ذوب‌آهن در بازگشت به اصفهان با درخشش در قلب خط دفاعی پیکان مانع از گلزنی طلایی‌پوشان اصفهانی در ورزشگاه نقش‌جهان شد.

به گزارش ایمنا، ستاره اول دیدار تیم‌های سپاهان و پیکان از هفته یازدهم لیگ برتر کسی نبود جز پیام نیازمند که بارها و بارها برابر حملات میزبان اصفهانی مقاومت کرد. با این وجود، بسته ماندن دروازه پیکان در این مسابقه تنها مرهون درخشش سنگربان جوانش نبود بلکه مدافعان این تیم هم نقش پُررنگی ایفا کردند از جمله حجت حق‌وردی که مثل اکثر دیدارهای این فصل تیمش برابر سپاهان هم روز خوبی را پشت سر گذاشت.

مدافع سابق ذوب‌آهن که در این تیم اصفهانی به اندازه کافی فرصت بازی پیدا نمی‌کرد در نقل و انتقالات تابستانی گذشته جذب پیکان شد تا به یکی از مهره‌های قابل اتکای مجید جلالی در لیگ هفدهم بدل شود. حقوردی به غیر از دیدار هفته اول برابر پدیده در سایر دیدارهای این فصل پیکان و از جمله هفت برد متوالی اخیر به صورت کامل در ترکیب این تیم به میدان رفته است.

پیشتر عملکرد این مدافع ۲۴ ساله در دیدار با پرسپولیس از هفته ششم لیگ برتر که منجر به ثبت اولین باخت در کارنامه مدافع عنوان قهرمانی شد نیز مورد تمجید قرار گرفته بود.

کد خبر 326313

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.