۱۳ آبان روز تعمق بخشی به اندیشه استکبار ستیزی است

بوئین میاندشت - فرماندار بوئین میاندشت گفت: ۱۳ آبان روز تعمق بخشی به اندیشه استکبار ستیزی است.

ماشالله طحانیان زاده در گفتگو با خبرنگار ایمنا از شهرستان بوئین میاندشت،  ۱۳ آبان را روز مبارزه با استکبار جهانی عنوان کرد و اظهار داشت:  در طول پیرورزی انقلاب و پس از آن تا کنون، رویدادهای متفاوت و مهمی در کشور رخ داده است اما ۱۳ آبان به دلیل این که سه رویداد تاریخی را در خود جای داده است اهمیت و جایگاه ویژه ای دارد.

وی افزود: دستگیری امام خمینی (ره) و تبعید ایشان به ترکیه، به خاک و خون کشیدن و شهادت دانش آموزان و همچنین تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان سه حادثه مهمی است که در این روز رخ داده است.

طحانیان زاده ادامه داد: نفرت و کینه آمریکا نسبت به جمهوری اسلامی و مردم بیشتر شده و تلاش های خود را در راستای ایستادگی در برابر ایران بیشتر می کند به همین جهت بحران های متفاوتی را آفریده است.

وی با بیان این که ۱۳ آبان روز تعمق بخشی به اندیشه استکبار ستیزی است، افزود:  این روز باید به خوبی معرفی و زنده نگه داشته شود و مردم  نیز باید پرشورتر از همیشه به صحنه بیایند .

فرماندار بوئین میاندشت ادامه داد:  راهپیمایی ۱۳ آبان بهترین فرصت است تا ایران بتواند مواضع خود را نسبت به استکبار نشان داده و اندیشه استکبار ستیزی اش را تقویت کند و در جوانان انگیزه بیافریند.

وی خاطر نشان کرد: حضور گسترده تمام مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان موجب شکست توطئه های دشمنان انقلاب اسلامی و نمایش عظیم ملت فهیم در برابر دسیسه های مختلف آن هاست.

کد خبر 326296

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.