اکثر بیماری‌های در بانوان ناشی از کم تحرکی است

مدیریت آموزش و پرورش شهرستان آران و بیدگل گفت: با توجه به اینکه اکثر بیماری‌های ناشی از کم تحرکی در چند سال اخیر متوجه خانم ها بوده، دانش آموزان دختر باید ورزش را جدی تر بگیرند تا بتوانند از بیماری های ناشی از کم تحرکی در امان بمانند.

به گزارش ایمنا، چهارمین دوره افتتاحیه المپیاد ورزشی درون مدرسه ای صبح روز گذشته، در سالن ورزشی مدرسه‌ دخترانه‌ امام زمان(عج) با حضور مدیریت آموزش و پرورش، سرپرست اداره ورزش و جوانان و جمعی از مسئولان شهرستان برگزار شد.
در این جلسه بعد از هنرنمایی دانش‌آموزان در رشته‌های مختلف ورزشی، سرپرست اداره ورزش و جوانان آران و بیدگل، به فقر تحرک بدنی در چند سال اخیر در شهرستان اشاره کرد و برگزاری چنین مسابقات ورزشی در سطح شهرستان را پلی به سوی آینده ای روشن در این زمینه دانست.
مدیریت آموزش و پرورش شهرستان هم در این مراسم خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه اکثر بیماری‌های ناشی از کم تحرکی در چند سال اخیر متوجه خانم ها بوده، دانش آموزان دختر باید ورزش را جدی تر بگیرند تا بتوانند از بیماری های ناشی از کم تحرکی در امان بمانند.
لازم به ذکر است، در پایان این مراسم از دانش آموزانی که در رشته های مختلف ورزشی حائز رتبه برتر بودند و تعدادی از معلمان و مربیان آن ها تقدیر بعمل آمد.
کد خبر 326193

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.