اعزام ۵۰۰ زائر چادگانی به کربلا/ برگزاری همایش پیاده روی جاماندگان حسینی در اربعین

چادگان - معاون فرماندار چادگان گفت: تا کنون ۵۰۰ زائر این شهرستان به سوی کربلا اعزام شده اند.

کوروش موگوئی در جلسه ستاد اربعین شهرستان چادگان با بیان این که گردهمایی عظیم اربعین حسینی هویت مهمی برای شیعیان به شمار می‌رود، اظهار داشت: باید از این فرصت معنوی به درستی استفاده کرد.

وی با اعلام این که هماهنگی جذب مشارکت‌های مردمی، هماهنگی اسکان و اعزام زائر توسط ستاد اربعین شهرستان چادگان انجام می‌گیرد، افزود: بیش از ۷۰۰ نفر داوطلب حضور در راهپیمایی اربعین حسینی در شهرستان چادگان ثبت‌نام کرده‌اند.

وی ادامه داد: تاکنون ویزای ۵۰۰ نفر از سوی دفتر حج و زیارت شهرستان چادگان صادر و این افراد اعزام شده اند.

موگوئی  از برگزاری پیاده‌رویی جاماندگان اربعین حسینی در این شهرستان خبر داد و گفت: در این مراسم نمادین که هر ساله برگزار می شود، علاقه مندان؛ عازم زیارت امامزاده عبدالله زید بن حسنی می‌شوند.

معاون فرماندار چادگان با بیان این که در سال جاری نیز کلیه هماهنگی ها و برنامه ریزی ها جهات اجرای این برنامه انجام شده است، افزود: سال گذشته بیش از ۷ هزار نفر از روستاهای بخش مرکزی و شهر چادگان در پیاده‌روی شرکت کردند که امسال پیش‌بینی می‌شود این تعداد به بیش از ۱۰ هزار نفر برسد.

وی گفت: در روز اربعین پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی شهرستان از روستاهای قرقر، علی عرب، معروف آباد، انالوجه، گشنیزجان و شهر چادگان به سوی امامزاده عبدالله زید ابن حسنی شهر زیارتی رزوه حرکت می‌کنند.

کد خبر 326038

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.