۱۳ آبان نقطه اوج همگرایی در  مبارزه با استکبار است

فریدونشهر - فرماندار فریدونشهر گفت: ۱۳ آبان نقطه اوج همگرایی در اعلام نفرت و مبارزه با استکبار است.

ناصر اسدی در گفتگو با خبرنگار ایمنا از شهرستان فریدونشهر، با اشاره به در پیش بودن روز ۱۳ آبان؛ اظهار داشت: این روز نقطه عطفی در پیروزی انقلاب اسلامی است و فرصت مغتنمی برای آشنا کردن نسل نوجوان جامعه با فرهنگ استکبار ستیزی است.

وی عنوان داشت: این روز؛ روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و مصادف با سه رویداد تاریخی از جمله تبعید حضرت امام (ره) به ترکیه در سال ۴۳ و کشتار وحشیانه دانش آموزان و دانشجویان در سال ۵۷ و تسخیر لانه جاسوسی آمریکاتوسط دانشجویان پیرو خط امام در سال ۵۸ است.

فرماندار فریدونشهر با بیان این که همواره تسخیر لانه جاسوسی آمریکا برگ برنده‌ای در دست ملت ماست، عنوان داشت: این روز نقطه اوج همگرایی و همبستگی در اعلام نفرت از استکبار و پافشاری بر آرمان‌ های اصیل انقلاب اسلامی است.

فرماندار فریدونشهر با ارائه توضیحاتی پیرامون دستاوردهای این روز تاریخی، خاطر نشان کرد: لازم است همه مسئولان نیز پا به پای مردم و دانش آموزان بار دیگر برای تجدید پیمان با آرمان های امام (ره) و انقلاب در این راهپیمایی شرکت کنند.

اسدی از برگزاری این مراسم در فریدونشهر همزمان با سراسر کشور خبر داد و گفت: هماهنگی ها و برنامه ریزی های لازم برای اجرای باشکوه این راهپیمایی انجام شده است.

وی  با بیان این که راهپیمایی روز ۱۳ آبان  سال جاری راس ساعت ۱۰ صبح  روز شنبه با حضور دانش آموزان و دانشجویان، کارکنان ادارات و اقشار مختلف مردم برگزار خواهد شد، افزود:  مسیر راهپیمایی از محل گلستان شهدای فریدونشهر به سمت امام زاده تاجعلی و قبور شهدای گمنام  خواهد بود.

کد خبر 326003

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.