مشی کلی دولت انتخاب استانداران غیربومی است/ نگاه ملی مهرعلیزاده به حل مشکل آب

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: مشی کلی دولت این است که هیچ استانداری بومی نباشد.

به گزارش ایمنا، ناهید تاج‌الدین با حضور در غرفه خبرگزاری ایمنا در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها، در مورد انتخاب استاندار جدید اصفهان و صحبت‌هایی که در مورد غیربومی بودن محسن مهرعلیزاده مطرح می‌شود، اظهار کرد: مشی کلی دولت این است که هیچ استانداری بومی نباشد. البته به نظر من یک مدیر توانمند بومی قطعاً عِرق بیشتری نسبت به مسائل استان دارد و می‌تواند بهتر عمل کند ولی نمی‌توان روی این موضوع حساس شد و گفت الزاماً مدیر بومی از مدیر غیر بومی بهتر عمل می‌کند.

وی با بیان اینکه محسن مهرعلیزاده انتخاب شایسته‌ای برای استانداری اصفهان بود، ادامه داد: با شناختی که از وی دارم و جلسه‌ای که با او داشتیم، فکر می‌کنم اتفاق مبارکی برای اصفهان افتاده است و به زودی باید منتظر خبرهای خوب در مورد حرکت هرچه بهتر قطار توسعه اصفهان باشیم.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در مورد مسأله آب اصفهان افزود: برای حل مشکل آب، نیاز به ارتباط با مدیران کلان کشور داریم و مهرعلیزاده از این نظر که یک چهره ملی است، می‌تواند با مدیران کلان کشور ارتباط خوبی برقرار کند و نگاه مهرعلیزاده به مسأله آب ملی است. حل مشکل آب نیازمند نگاه ملی است و یکی از مشکلات کشور این است که نگاه‌ها به مشکل آب نگاه قومیتی و سیاسی شده و مشکلات اجتماعی باعث شده مشکل آب در اصفهان گره‌های بیشتری بخورد.

تاج‌الدین گفت: خشک شدن زاینده‌رود یکی از مهم‌ترین مشکلات اصفهان است و قول رئیس‌جمهور به مردم اصفهان نیز حل مشکل آب بود. امیدوارم بتوانیم با همدلی که بین استاندار جدید اصفهان، نمایندگان مجلس و تمام افراد تأثیرگذار در حل مسأله آب به وجود می‌آید به حل این معضل کمک کنیم چون استاندار اصفهان به تنهایی نمی‌تواند برای حل این موضوع تلاش کند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در مورد وضعیت زنان در استان اصفهان و برنامه‌های خود برای پیشرفت آنها اظهار کرد: در حوزه زنان سعی کردیم از رئیس‌جمهور بخواهیم در بُعد کلان در این خصوص ورود پیدا کند و همانطور که می‌دانید برخی مدیران و فرمانداران از میان بانوان انتخاب شدند. انتظار معجزه نداریم ولی دوست داریم قطاری که برای حضور و فعالیت بانوان به راه افتاده است به توسعه ایران کمک کند و امیدوارم این قطار با سرعت هرچه بیشتر حرکت کند. فکر می‌کنم چون ذهنیت رئیس‌جمهور به این موضوع مثبت است روز به روز شاهد بهتر شدن شرایط باشیم.

کد خبر 325999

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.