کلنگ زنی بیمارستان امام رضا(ع) تیران در انتظار تایید وزرات بهداشت

تیران-فرماندار شهرستان تیران و کرون گفت: کلنگ زنی بیمارستان امام رضا(ع) شهرستان تیران وکرون نیازمند تکمیل اسناد حقوقی و تحویل مدارک از سوی وزارت بهداشت و درمان است.

علی رحمانی در گفتگو با خبرنگار ایمنا از شهرستان تیران و کرون با اشاره به اینکه احداث بیمارستان مجهز از مطالبه های مردم این شهرستان است، اظهار داشت: این مطالبه مردم در حال پیگیری است که با موافقت وزارت بهداشت و درمان به صورت مشارکتی دولت و خیران با سهم ۴۰درصد خیران و ۶۰درصد دولت احداث می شود.

وی افزود: پیگیری های احداث بیمارستان در حال انجام است اما کلنگ زنی و آغاز عملیات احداث این بیمارستان نیازمند اسناد اداری و حقوقی است که تاکنون این اسناد تکمیل نشده که تا پیش از اتمام فرآیند اداری کلنگ زنی و آغاز عملیات احداث آن انجام نمی شود.

فرماندار شهرستان تیران و کرون با اشاره به ظرفیت گردشگری و حجم بالای تردد در جاده های این شهرستان، بیان داشت: با احداث این بیمارستان علاوه بر پاسخ به نیاز و مطالبات مردم این شهرستان به مسافران و گردشگران این منطقه هم پاسخ می دهد.

وی ادامه داد: دلایل زیادی برای احداث بیمارستان مجهز در این شهرستان وجود دارد اما احداث و توسعه مرکز درمانی براساس ضوابط و قانونمند باشد و با احساسات مردم بازی نشود. انجام شود تا اینکه با گذشت زمان دچار مشکل و چالش های اجرایی نشویم.

رحمانی یادآورشد: جلساتی با دانشگاه علوم پزشکی برای رفع نیازهای بهداشتی و درمانی شهرستان تیران و کرون برگزار شده و قول مساعد برای رفع نیازها در این جلسات وجود داشته است.

کد خبر 325473

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.