مصاف خاص معمولی‌شده‌ها

در فصلی که تراکتورسازی و ذوب‌آهن از رتبه‌های بالایی جدول فاصله گرفته‌اند آنچه به تقابل آنها جذابیت بخشیده تقابل کادر فنی آنهاست.

به گزارش ایمنا، در یکی از مهم‌ترین دیدارهای هفته یازدهم لیگ برتر ذوب‌آهن از ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه فردا در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز میهمان تراکتورسازی است.

ذوب‌آهن و تراکتورسازی در حالی رو در روی یکدیگر قرار می‌گیرند که هیچ‌یک در یک‌سوم ابتدایی لیگ هفدهم عملکرد قابل قبولی از خوی به جای نگذاشتند و به ترتیب رده‌های هشتم و یازدهم جدول را به خود اختصاص دادند. میهمان اصفهانی که درست در کمربند میانی جدول جای خوش کرده است برای آنکه به نیمه پایینی سقوط نکند باید حتماً از این دیدار بیرون از خانه امتیاز بگیرد. میزبان تبریزی نیز برای فاصله گرفتن از قعر نیاز مبرمی به حداکثر امتیازات این بازی خانگی دارد.

با اینکه در حال حاضر بین ذوب‌آهن و تراکتورسازی سه پله در جدول فاصله افتاده اما اختلاف آنها تنها و تنها شامل یک امتیاز است. با این تفاسیر، میزبان تبریزی این شانس را دارد تا با برتری در دیدار رو در رو از حریف اصفهانی در جدول رد شود.

با وجود موقعیت معمولی و پایین‌تر از متوسط فعلی تراکتورسازی و ذوب‌آهن مصاف آنها یکی از مهم‌ترین دیدارهای هفته یازدهم لیگ برتر به حساب می‌آید. جذابیت اصلی این مسابقه در وهله اول به کادر فنی ۲ تیم مربوط می‌شود. سرمربی و مربی حال حاضر تراکتورسازی یعنی یحیی گل‌محمدی و مجتبی حسینی فصل گذشته به نوبت هدایت ذوب‌آهن را به عهده داشتند و امیر قلعه‌نویی که هم‌اکنون نفر اول نیمکت ذوب‌آهن به حساب می‌آید فصل پیش سرمربی تراکتورسازی بود.

آخرین مصاف ۲ تیم در تبریز با پیروزی قاطع تراکتورسازی به پایان رسید. در آن مسابقه که بیست‌وسوم بهمن‌ماه ۹۵ از هفته بیست‌ویکم لیگ شانزدهم برگزار شد ذوب‌آهن با حساب چهار بر یک قافیه را به میزبانش واگذار کرد. آن باخت برای ذوب‌آهن که در آن مقطع رقابت فشرده‌ای با استقلال برای تصاحب رده سوم جدول داشت به قیمت عقب افتادن از کورس رقابت آسیایی با رقیب تهرانی تمام شد. ذوب‌آهن فصل پیش دیدار رفت را هم در ورزشگاه فولادشهر به تراکتورسازی واگذار کرد.

با توجه به فاصله نسبتاً نزدیک تیم‌های میانه‌ جدول کسب یا از دست دادن امتیازات این مسابقه برای هر یک از این ۲ تیم احتمالاً صعود و سقوط چندپله‌ای در جدول را در پی خواهد داشت هرچند که تراکتورسازی با توجه به میزبان بودن از یک طرف و حضور داشتن در نیمه پایینی جدول از سوی دیگر، نیاز به مراتب مبرم‌تری به دشت حداکثر امتیازات بازی دارد.

ترکیب احتمالی ۲ تیم:

تراکتورسازی: فرزین گروسیان، عارف آغاسی، محمدرضا مهدی‌زاده، محمد نادری، محمد ایران‌پوریان، سینا عشوری، امیر اسدزاده، علی طاهران، فاخر تهامی، مهدی شریفی و فرزاد حاتمی

ذوب‌آهن: رشید مظاهری، وحید محمدزاده، محمد نژادمهدی، دانیال اسماعیلی‌فر، مهران درخشان‌مهر، مهدی مهدی‌پور، حمید بوحمدان، سیدمحمدرضا حسینی، احسان پهلوان، مرتضی تبریزی و کیروش استنلی سوارز

کد خبر 325432

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.