از دوئل جذاب تبریز تا مأموریت ویژه در نقش جهان

در هفته‌ای که ذوب‌آهن مصاف جذابی برابر تراکتورسازی در پیش دارد سپاهان می‌تواند در معادلات بالای جدول نقش ایفا کند.

به گزارش ایمنا، ثلث دوم لیگ هفدهم از فردا آغاز می‌شود. به خاطر در پیش بودن اردوی تیم ملی بیشتر دیدارهای هفته یازدهم وسط هفته برگزار می‌شود و تنها دیدار آن دسته از تیم‌هایی به آخر هفته موکول شده است که احتمالاً بازیکن ملی‌پوش ندارند.

با توجه به آنکه پرسپولیس ۲ روز زودتر از پارس جنوبی به میدان می‌رود قرمزپوشان پایتخت فرصت دارند تا ولو به صورت موقتی صدر جدول را از رقیب شگفتی‌سازشان پس بگیرند. پرسپولیس در صورتی به صدر بازمی‌گردد که هر سه امتیاز دیدار با سایپا را به حساب خود واریز کند.

یکی از مهم‌ترین دیدارهای هفته یازدهم اما بدون تردید بازی تراکتورسازی و ذوب‌آهن در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز است. اهمیت این دیدار به خاطر جایگاه فعلی این ۲ تیم در جدول نیست بلکه به این خاطر است که کادر فنی فصل گذشته هر یک از این ۲ تیم روی نیمکت مقابل حضور دارد به این ترتیب که ۲ سرمربی فصل پیش ذوب‌آهن یعنی یحیی گل‌محمدی و مجتبی حسینی در کادر فنی تراکتورسازی حضور دارند و امیر قلعه‌نویی که فصل پیش هدایت تراکتورسازی را به عهده داشت اکنون روی نیمکت ذوب‌آهن نشسته است.

سپاهان نیز یکی دیگر از تیم‌هایی است که دیدار خود را فردا برگزار می‌کند. برخلاف بازی دیگر تیم اصفهانی، اهمیت اصلی این مسابقه به نقشی است که در تعیین معادلات بالای جدول دارد. پیکان پس از شروعی ضعیف در لیگ هفدهم با ۶ پیروزی متوالی به حوالی صدر جدول رسید. خودروسازان تهرانی که هفته گذشته یک صدرنشینی یک‌روزه را تجربه کردند روی کاغذ حتی شانس بازگشت به صدر به صورت دائم یا موقتی را دارند.

دیدار تیم‌های تهرانی استقلال و نفت هم به این دلیل مهم است که این ۲ تیم نمایندگان ایران در دوره آتی لیگ قهرمانان هستند البته تنها به شرطی که AFC مجوز شرکت در این مسابقات را به آنها بدهد.

استقلال خوزستان و سیاه‌جامگان در این هفته داربی قعرنشینان را برگزار می‌کنند و بازی صنعت نفت و گسترش فولاد هم به خاطر رویارویی سرمربی تیم آبادانی با تیم فصل قبلش و البته برخورد ف. کاف‌های فوتبال ایران جالب است.

برنامه کامل رقابت‌های هفته یازدهم لیگ برتر به شرح زیر است:

سه‌شنبه، نهم آبان ۹۶

پدیده مشهد - فولاد خوزستان، ورزشگاه امام رضا (ع)، ساعت ۱۴ و ۴۵ دقیقه

سایپا تهران - پرسپولیس تهران، ورزشگاه تختی تهران، ساعت ۱۵

تراکتورسازی تبریز - ذوب‌آهن اصفهان، ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز، ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه

سپاهان اصفهان - پیکان تهران، ورزشگاه نقش جهان، ساعت ۱۶ و ۴۵ دقیقه

استقلال تهران - نفت تهران، ورزشگاه آزادی، ساعت ۱۷ و ۴۵ دقیقه

پنج‌شنبه، یازدهم آبان ۹۶

پارس جنوبی جم - سپیدرود رشت، ورزشگاه تختی جم، ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه

استقلال خوزستان - سیاه‌جامگان مشهد، ورزشگاه غدیر، ساعت ۱۷

جمعه، دوازدهم آبان ۹۶

صنعت نفت آبادان - گسترش فولاد تبریز، ورزشگاه تختی آبادان، ساعت ۱۷

کد خبر 325431

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.