تخصیص اعتبار طرح تامین آب شرب فریدن از منابع پایدار

فریدن - نماینده فریدن، فریدونشهر، چادگان و بوئین میاندشت گفت: تخصیص اعتبارطرح تامین آب شرب فریدن از منابع پایدار از سوی وزارت نیرو ابلاغ شده است.

اکبر ترکی در گفتگو با خبرنگار ایمنا از شهرستان فریدن، با اعلام این خبر اظهار داشت: خوشبختانه پس از ماه ها پیگیری های مداوم ‌و برگزاری جلسات مستمر، تخصیص اعتبار طرح انتقال آب شرب شهر و روستاهای چهار شهرستان فریدن، فریدونشهر، چادگان و بویین میاندشت از منابع پایدار منطقه ای تحقق یافت.

وی اظهار داشت: طی تماس تلفنی  "معاون وزیر نیرو" سه شنبه دوم آبان ماه و تماس تلفنی میر محمد صادقی "مدیر کل آب منطقه ای اصفهان" با اینجانب؛ اعلام کردند تخصیص اعتبار این طرح از  سوی وزارت نیرو ابلاغ شده است.

ترکی با بیان اینکه از تحقق حق مسلم مردم فریدن بزرگ خوشحال و خرسندیم، خاطرنشان کرد: در جلسات مختلف استانی و کشوری مسئله آب آشامیدنی چهار شهرستان را در تذکرات کتبی و شفاهی و نطق‌های میان دستور گوشزد کردیم و همیشه این موضوع را متذکر شدیم که یکی از حقوق حقه مردم حوزه انتخابیه بحث آب شرب است.

نماینده مردم فریدن، فریدونشهر، چادگان و بوئین میاندشت یادآور شد:  مردم شهرستان های فریدن، فریدونشهر، چادگان و بوئین میاندشت به دلیل بروز پدیده خشکسالی و کاهش منابع آبی با مشکلات کمی و کیفی آب دست و پنجه نرم می کنند.

به گزارش ایمنا؛ در حال حاضر ۷۰ روستای این ۴ شهرستان با مشکلات کمی و کیفی آب دست و پنجه نرم می کنند و آب شرب ۳۰ روستا با تانکر تامین می‌شود.

کد خبر 324900

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.