«بیماری» میلاد و سجاد ستوده بررسی می‌شود

هفتمین کارگاه تخصصی نقد فیلم های برگزیدۀ جشنوارۀ حسنات با موضوع بررسی فیلم «بیماری» ۴ آبان ماه در کتابخانۀ مرکزی شهرداری اصفهان برگزار می شود.

به گزارش ایمنا، دبیرخانۀ جشنوارۀ فیلم کوتاه حسنات با همکاری سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری و دفتر تخصصی سینما، کارگاه های تخصصی نقد فیلم را با موضوع آثار برگزیدۀ جشنوارۀ حسنات برگزار کرده است. این برنامه که از ۱۶ شهریور ماه آغاز شده و جلسات آن پنجشنبۀ هر هفته از ساعت ۱۶ تا ۱۹ در سالن کنفرانس کتابخانۀ مرکزی شهردای اصفهان برپا می شود، در هفتمین جلسۀ خود به نقد و بررسی فیلم «بیماری» به کارگردانی میلاد و سجاد ستوده اختصاص دارد.

داستان فیلم کوتاه «بیماری» پیرامون شهری است که بیماری عجیبی در آن شایع شده و مردی تلاش می‌کند همسرش را از این بیماری نجات دهد.

گفتنی است، فریدون خسروی، نویسنده، بازیگر، پژوهشگر و کارگردان، به عنوان مجری_کارشناس در این کارگاه حضور دارد و مهمان ویژۀ این برنامه امیر صفایی پور، است.

علاقمندان برای شرکت در این کارگاه می توانند پس از ثبت نام از طریق سایت حسنات، پنجشنبه ۴ آبان ماه، رأس ساعت ۱۶:۰۰ به سالن کنفرانس کتابخانۀ مرکزی شهرداری اصفهان مراجعه کنند. /

کد خبر 324841

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.