طرح تامین آب شرب فریدن از منابع پایدار در وزارت نیرو تصویب شد

فریدن- فرماندار فریدن گفت: طرح تامین آب شرب فریدن از منابع پایدار در وزارت نیرو تصویب شد.

کمال رضایت در گفتگو با خبرنگار ایمنا از شهرستان فریدن، اظهار داشت: در جلسه روز گذشته در وزارت نیرو طرح تامین آب شرب شهرستان از منابع پایدار با پیگیری های استاندار و مسئولان شهرستان به صورت قطعی در وزارت نیرو تایید شد و بزودی مراحل بعدی آن آغاز می شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان فریدن ضمن تقدیر از تلاش تمام کسانی که برای این مهم  فعالیت داشتند، این اتفاق را به تمامی مردم شریف، ولایتمدار و نجیب شهرستان تبریک گفت و اظهار داشت:  همان گونه که تاکنون همراه و همدل با خدمت گزاران خود در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده اید و با دعای خیر خود ما را در انجام این مهم یاری نموده اید و حضورتان در صحنه مایه آرامش و قوت قلب ما بود انتظار داریم از این به بعد نیز در مراحل اجرایی و عملیاتی نهایت همکاری را در اجرای مراحل لوله گذاری و انجام زیرساخت ها و تاسیسات مورد نیاز این بخش داشته باشید.

وی خاطر نشان کرد: حضور موثر مردم و مطالبه گری آنان در این مسئله که حق مسلم آنان نیز بود به همراه وفاق مسئولان در شهرستان به ثمره نشست و مطالبه دیرین مردم فریدن تحقق یافت.

فرماندار فریدن با ابراز  خرسندی از این موضوع؛ خواستار استمرار این مطالبه گری و حفظ وحدت و انسجام در بین مردم و مسئولان برای تحقق سایر نیازهای شهرستان شد.

کد خبر 324830

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.