محله گورت آسفالت می شود

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان گفت: طرح تاسیسات شهری محله گورت در دست اجراست و بعد از تکمیل این پروژه ، آسفالت محله برای تردد روان شهروندان انجام می شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان یکی از ورودی های شرق اصفهان و جزء مناطق محروم در میان مناطق ۱۵ گانه شهردای اصفهان محسوب می شود.

این منطقه دارای ۲۲ محله همچون بوزان، کنگاز، ستار ، گورت، جی شیر، هیستان، دهنو، محله سفلی ، گورت و غیره است که شهرداری اصفهان تاکنون پروژه های متعددی برای ارتقا کیفیت زندگی در این محلات به اجرا در آورده است اما اهالی این منطقه درخواست و نیازهای متعددی برای پویایی منطقه و محله خود دارند.

محله گورت از محله های محروم این منطقه است چرا که کوچه های این محله خاکی و آسفالت ندارد از همین رو این معضل منجر به نارضایتی شهروندان  شده چرا که رفت و آمدهای آنان با مشکل رو به رو شده است به طوری که در زمان بارندگی به دلیل عدم آسفالت مناسب، کوچه های محله پر از گل و لای می شود.

رضا مختاری مدیر منطقه ۱۵ شهردای در این باره اظهارکرد: منطقه ۱۵ (خوراسگان) در سال ۹۱ به شهر اصفهان الحاق شد؛ در این سالها پروژه های عمرانی، خدماتی و فرهنگی متعددی برای توسعه و آبادانی این منطقه اجرا شده است.

وی افزود: اگرچه بسیاری از پروژه های عمرانی برای ارتقا سرانه خدمات در این منطقه اجرا شده اما باز هم باید برای تامین نیازهای شهروندان پروژه های دیگری در دل محلات این منطقه اجرا شود تا آنان در محیطی پویا و با آرامش زندگی خود را سپری کنند.

مختاری با اشاره به اینکه محله گورت در خیابان جی شرقی مقابل بازار میوه و تره بار قرار دارد و یکی از محله های محروم منطقه است، گفت: در این راستا طرح های متعددی برای رفع محرومیت این محله اجرا شده است که می توان به احداث خیابان فرهنگ و فرهنگسرا اشاره کرد.

وی آسفالت محله گورت را یکی از نیازهای اصلی اهالی این محل دانست و عنوان کرد: در حال حاضر پروژه های تاسیسات شهری در این محله در دست اجراست و بعد از تکمیل این طرح ها، به طور حتم آسفالت محله برای تردد روان شهروندان انجام خواهد شد.

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه نهضت آسفالت معابر فرعی و اصلی محله های منطقه ۱۵ بر اساس اولویت و درخواست شهروندان در دست اجراست، اظهارکرد: در سال جاری  ۷ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان بودجه برای آسفالت معابر منطقه در نظر گرفته شده است.

مختاری با بیان اینکه از ابتدای سالجاری تاکنون یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون برای آسفالت تراشی، جایگزین و آسفالت معابر فرعی هزینه شده است، افزود: عملیات آسفالت معابر اصلی و فرعی شهر با هدف بهبود سیما و منظر شهری و رسیدن به استانداردهای مطلوب شهری در دستور کار شهرداری است.

کد خبر 324547

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.