کشف ۷۰ کیلوگرم مواد مخدر در شهرضا

شهرضا – دادستان عمومی و انقلاب شهرضا گفت: در ۶ ماه گذشته حدود ۷۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر توسط پلیس شهرستان کشف شده که از این میزان ۲۰۰ گرم از مواد روانگردان بوده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، محسن گلابی – فرماندار شهرضا در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان شهرضا، با اشاره به جایگاه برتر استان اصفهان در مقابله با عرضه مواد مخدر، گفت: در میان شهرستان های این استان نیز شهرضا در جایگاه نخست قرار دارد.

وی تأکید کرد: باید آمار دقیقی در زمینه اعتیاد در شهرستان تهیه شود زیرا تا زمانی که آماری در این زمینه در دست نباشد نمی‌توان به درستی درباره میزان اثربخشی اقدامات انجام شده، اظهار نظر کرد.

فرماندار شهرضا گفت: ضرورت دارد همه اقدامات انجام شده در راستای مبارزه با آسیب های اجتماعی با همکاری مردم انجام شود زیرا تجربه ثابت کرده است که در هرکجا مردم وارد عمل شدند موفقیت کامل به دست آمده است.

محمد محسنی اژیه - دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهرضا نیز در این جلسه خبر از کشف ۷۰ کیلوگرم مواد مخدر در یک ماه گذشته در این شهرستان داد و افزود: ۲۰۰ گرم از این مواد مخدر، روانگردان ها بودند.

وی اضافه کرد: اداراتی همچون آموزش و پرورش و بهزیستی باید مراقبت های لازم برای جلوگیری از سو استفاده احتمالی برخی از سوداگران مرگ از دانش آموزان و زنان جهت توزیع مواد مخدر را انجام دهند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرضا تأکید کرد: اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا براساس قانون وظیفه دارند تا در صورت مشاهده موارد کاشت خشاش و شاهدانه در حوزه استحفاظی خود، به نیروی انتظامی یا دادستانی شهرستان اطلاع رسانی کنند.

کد خبر 324295

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.