روسای جمهور آمریکا عروسک خیمه شب بازی و لابی‌های صهیونیسم/اربعین مسیر ظهور را هموار می کند

لنجان_امام جمعه ورنامخواست گفت: دشمنی آمریکا با ما طبیعی است و اعتماد به آمریکا و باور بر تغییر ماهیت آمریکا، غیر طبیعی و غلط است و از این جهت نباید خامی و سادگی در بین مسئولان و جامعه وجود داشته باشد و تفکر غلط اعتماد به استکبار و آمریکا رواج یابد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان لنجان، حجت الاسلام و المسلمین زارعی در خطبه های عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه ورنامخواست اظهار کرد: باید توجه داشت آمریکائی ها قبل از آنی که با اسلام  ناب محمدی مشکل داشته باشند، با انسانیت و عزت خواهی ملت ایران مشکل دارند چراکه در طول دوران مختلف تاریخ وقتی مورد بررسی قرار گیرد میبینیم آمریکایی‌ها خیانت‌های زیادی در جهان مرتکب شدند و به هر کجا رفتند به‌ غیر از قتل، غارت و کشتار مردم مظلوم چیزی برای مردم آن سرزمین به‌جای نگذاشتند.

وی افزود: باید توجه داشت دشمنی آمریکایی‌ها با انقلاب اسلامی تمام نشدنی است و امروز آن‌ها به خاطر منافع خود به منطقه خاورمیانه چشم دوخته‌اند چون هم ازنظر انرژی برایشان این منطقه مهم است و هم درصدد تأمین امنیت رژیم صهیونیستی هستند.

امام جمعه ورنامخواست تصریح کرد: روسای جمهور امریکا عامل و مجری دستورات صهیونیست‌ها هستند چون بنا به دلایل زیادی قدرت تجاری و اقتصادی و سیاسی آن‌ها در آمریکا بسیار زیاد است، بنابراین محور برنامه‌ریزی سیاست‌های خارجی آمریکایی‌ها صهیونیست‌ها هستند لذا باید گفت ترامپ و اوباما فرقی ندارند، چراکه هر دوی آنها مزدور یک جریان صهیونیستی هستند و دزد و جنایتکارند، اما ترامپ با این بلاهت ظاهر، بی کلاس ترین رئیس جمهور آمریکاست.

وی ادامه داد: باید توجه داشت دشمنی آمریکا با ما طبیعی است و اعتماد به آمریکا و باور بر تغییر ماهیت آمریکا، غیر طبیعی و غلط است و از این جهت نباید خامی و سادگی در بین مسئولان و جامعه وجود داشته باشد و تفکر غلط اعتماد به استکبار و آمریکا رواج یابد.

زارعی با اشاره به اینکه ملت هوشیار و بصیر ایران، آمریکا را با هر بزکی، دزد و جنایتکار می داند، اضافه کرد: ملت هوشیار ایران می دانند که بدگوئی آمریکا نسبت به سپاه به خاطر دفاع جانانه و عزتمندانه سپاه از ملت و خنثی کردن نقش های دشمنان بوده و اظهارات سخیف رئیس جمهور آمریکا، ناشی از خط دهی و حرف های ضد امنیتی بعضی ها در داخل کشور در گذشته است.

وی عنوان کرد: ما علی رغم انتقاداتی که به بعضی مسئولان داریم، اما به تبعیت از رهبر عزیزمان در برابر دشمنان، ید واحد هستیم و باید گفت  مرگ بر آمریکای ما، هم تمرین مسلمانی و عبادت است و هم نشان دهنده تبری ما از دشمنان خداست.

امام جمعه ورنامخواست بیان کرد: باید توجه داشت درس عاشورا برای ما، درس صبر، مقاومت و پایداری در مسیر حق است و لذا رفتار ما با دشمنان حسین‌گونه و زینب‌گونه خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: عاشورا نه یک حادثه بلکه نهضتی ماندگاریست که در طول تاریخ باید بشریت از آن بیاموزد و زندگی فردی و اجتماعی را بر اساس آن عیار بسازند لذا باید گفت شهادت شهدای مدافع حرم و شهید محسن حججی شهادتی حسین‌گونه و مظلومانه در دفاع از شرف و آزادی و حریت مسلمانان در جبهه مقاومت و سوریه داشت.

زارعی اذعان کرد: امروز جوانان ما دلها و قلبهایشان را روانه جبهه کرده‌اند و وقتی جوانان یک ملت اینقدر با شعور و اشتیاق، عمق استراتژیک دشمن را درک می‌کنند، باید بگوییم جغرافیای جهاد امروز مرزهای ملی را نمی‌شناسد بلکه مرزهای ما مرزهای عقیده است.

وی در پایان همایش اربعین را همایشی بین المللی دانست و گفت:  آنچه می‌ توان از زیارت اربعین امام حسین)ع) در کربلا دانست نقش این روز در تداوم قیام حسینی است لذا باید گفت همایش اربعین همایشی بین المللی است که باعث عزت و اقتدار کشور، و زمینه ساز ظهور حضرت مهدی(عج) است و لذا همگی باید هم در قالب زائر و هم در قالب خادم کمک کنیم.

کد خبر 324127

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.