قلعه‌نویی: اصفهانیان به اشتباهات داوری رسیدگی کند/ هواداران فردا خودشان را نشان دهند

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: اگر قرار است در طول چند هفته‌ای که از لیگ برتر گذشته اشتباهات اینچنینی در مورد ذوب‌آهن رخ دهد، از اصفهانیان خواهش می‌کنم به این موارد رسیدگی کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امیر قلعه‌نویی شامگاه پنجشنبه در نشست خبری پیش از دیدار فردای تیمش مقابل پارس جنوبی در هفته دهم لیگ برتر، با تسلیت درگذشت هومن عناصری اظهار کرد: قبل از آنکه در مورد بازی فردا صحبت کنم، درخواستی از اصفهانیان دارم. اگر قرار است در طول چند هفته‌ای که از لیگ برتر گذشته اشتباهات اینچنینی در مورد ذوب‌آهن رخ دهد، از اصفهانیان خواهش می‌کنم به این موارد رسیدگی کند.

وی افزود: ۳۶ سال است در فوتبال هستم و پنالتی که در بازی با پدیده گرفته شد را تا به حال ندیده‌ام. امیدوارم دیدار دربی تهران را به این کمک داور ندهند چون هر داوری در بازی‌های ذوب‌آهن مرتکب اشتباه می‌شود، بازی پخش مستقیم و به نوعی پاداش می‌گیرد.

قلعه‌نویی ادامه داد: در دربی اصفهان به ذوب‌آهن ظلم شد ولی داور با دادن بازی پخش زنده تشویق شد. در عوض رییس کمیته انضباطی من را توبیخ کرد و اینکه مورد ظلم قرار بگیری و توبیخ هم بشوی درست نیست. از قدیم گفته‌اند ظلم پایدار نیست. از رییس کمیته داوران و رییس کمیته انضباطی می‌خواهم به اتفاقات داوری دیدارهای ذوب‌آهن در این فصل رسیدگی کنند. نمی‌دانم دیگر باید از چه کسی خواهش کنم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: تارتار در پارس جنوبی زحمت کشیده و تیم خوب و جوانی دارد. با توجه به اینکه بازی فردا در ورزشگاه نقش‌جهان برگزار می‌شود امیدوارم بتوانیم در زمین خوب و با حضور تماشاگران ذوب‌آهن که از آنها می‌خواهم از این بازی استقبال کنند، سه امتیاز بازی را بگیریم. پارس جنوبی تیم با برنامه‌ای است ولی در کنار نقاط قوت، نقاط ضعفی هم دارد.

قلعه‌نویی بیان داشت: تیم خوبی داریم و درست است که بدشانس بوده‌ایم ولی امیدوارم این بدشانسی‌ها فردا به پایان برسد.

وی در مورد سالگرد صعود ذوب‌آهن به فینال لیگ قهرمانان آسیا در سال ۲۰۱۰ با پیروزی برابر الهلال عربستان گفت: ذوب‌آهن تیم ریشه‌داری است و در چند دوره پایانی جام تخت جمشید هم گربه سیاه تیم‌های پایتخت بود. درست است که ذوب‌آهن کمی نوسان داشته اما در چند سال گذشته جزء تیم‌های خوب و اخلاق‌مدار بوده است. سالگرد فینالیست شدن ذوب‌آهن را تبریک می‌گویم و انشاالله من هم بتوانم تیمی درست کنم که به آن شرایط برسد.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در مورد مصاحبه محسن فروزان دروازه‌بان فعلی پارس جنوبی و بازیکن سابق استقلال که گفته بود برخی بازیکنان استقلال در زمان سرمربیگری قلعه‌نویی کم ‌کاری‌هایی انجام می‌دادند، افزود: تعجب می‌کنم که چرا بهرام افشارزاده که در ورزش ایران مدیریت کرده است حقایق را نمی‌گوید. فکر می‌کنم فروزان در این مصاحبه ۵ درصد از حقایق را گفته و من هم نمی‌خواهم به این موضوع ورود کنم چون زمان، همه چیز را مشخص می‌کند. باید حال و روز آنهایی که این کار را کردند را ببینید و هیچ مکری بالاتر از مکر خدا نیست. فکر می‌کنم محسن فروزان هم تا حدودی از این مسائل ضربه خورد ولی یقیناً خداوند همه چیز را می‌داند.

قلعه‌نویی در مورد اینکه چرا تیمش در هنگام پیش افتادن از حریفان بازی را تمام شده می‌داند اظهار کرد: این موضوع را قبول دارم و باید این مشکل را برطرف کنیم. گل‌هایی هم که دریافت می‌کنیم روی توپ‌های معمولی است. مطمئن هستم این مشکل برطرف می‌شود. البته چند ایراد فنی داریم که اول به خودم برمی‌گردد و بخشی از مشکلات را هم باید در نیم‌فصل برطرف کنیم.

وی اضافه کرد: بخشی از مشکلات به نگرش بازیکنان برمی‌گردد چون باور ندارند که یکی از تیم‌های خوب لیگ برتر هستند در حالی که ما ۱۷ گل زده‌ایم و ۱۰ موقعیت بالای ۸۰ درصد را خراب کرده‌ایم. سه‌شنبه با آذری جلسه داشتم و قرار شد ۲ مشکلی که داریم را در نیم‌فصل برطرف کنیم. نبود قاسم حدادی‌فر هم خیلی به ما ضربه زد.

قلعه‌نویی تأکید کرد: ذوب‌آهن یک تیم ریشه‌دار نه تنها در اصفهان که در فوتبال ایران است و هواداران باید فردا خودشان را نشان دهند. باشگاه تلاش کرد و بازی را به نقش‌جهان آورد و امیدوارم فردا تماشاگران ذوب‌آهن با حضور خود نشان دهند که تیمشان آنقدرها هم بدون هوادار نیست.

وی در مورد تماس با استاندار اصفهان برای بازی کردن ذوب‌آهن در نقش‌جهان افزود: در حد استاندار نیستم ولی از او تشکر می‌کنم. هم از باشگاه ذوب‌آهن و هم از باشگاه سپاهان بابت این تعامل تشکر می‌کنم و من هیچ نقشی در این میان نداشتم. این تعامل بین مدیریت ۲ باشگاه و استاندار اصفهان شکل گرفت و کار من در مستطیل سبز است.

به گزارش ایمنا، ذوب‌آهن از ساعت ۱۶ و ۵۰ دقیقه فردا جمعه ۲۸ مهرماه و در هفته دهم لیگ برتر میزبان پارس جنوبی جم است. این بازی در ورزشگاه نقش‌جهان برگزار می‌شود.

کد خبر 324072

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.