اعضای شوراهای اسلامی از شعارزدگی پرهیز کنند

شهرضا - عضو شورای اسلامی شهرستان شهرضا گفت: اعضای شوراهای اسلامی منتخبان مردمی هستند که تلاش کردند بهترین افراد را برای پیگیری امور و حل مشکلات انتخاب کنند، پس همه آنها باید با پرهیز از شعارزدگی در جهت مشکلات مردم تلاش کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، سعید آقاسی در جلسه شورای اسلامی شهرستان شهرضا اظهار کرد: فلسفه تشکیل شوراهای اسلامی احصاء مشکلات هر منطقه و پیگیری برای حل آنها با استفاده از توان و مدیریت مردم محلی بوده است.

وی ادامه داد: بسیاری از افراد گمان می‌کنند برای حل هر مشکل تنها باید منتظر اختصاص بودجه باشیم در حالی که حل مشکلات و اجرای طرحهای مورد نیاز مردم بیش از هر چیزی نیازمند همت عالی و تدبیر هوشمندانه است.

عضو شورای اسلامی شهرستان شهرضا تصریح کرد: شوراهای اسلامی نهادی توانمند است که با پشتوانه رأی مردمی در عرصه اجرای طرحها و خدمت رسانی حاضر می‌شود به همین دلیل همواره از توان اجرایی و حمایت مردمی و مقبولیت بیشتری از سوی مسئولان همراه است.

آقاسی با اشاره به بخشهایی از قوانین شوراهای اسلامی مختلف گفت: بسیاری از قوانین شوراهای فرادست و فرودست با هم مشترک است زیرا رسالت اصلی همه اعضای شوراها در هر سطحی یکسان و منطبق با مصالح عموم مردم است.

وی بیان کرد: بررسی تاریخچه عملکرد شوراها در کشور نشان می‌دهد که این نهاد مقدس در برخی موارد گرفتار جناح گرایی‌های سیاسی و رقابتهای حزبی شده که این مسئله آن را از رسالت اصلی خود دور کرده است.

عضو شورای اسلامی شهرستان شهرضا تأکید کرد: اعضای شوراهای اسلامی منتخبان مردمی هستند که تلاش کردند بهترین افراد را برای پیگیری امور و حل مشکلات انتخاب کنند، پس همه آنها باید با پرهیز از شعارزدگی در جهت مشکلات مردم تلاش کنند.

کد خبر 324059

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.