جناح‌گرایی سیاسی نتیجه‌ای جز اتلاف منابع به دنبال ندارد

شهرضا – رییس شورای اسلامی شهرستان شهرضا گفت: دشمنی‌های سیاسی نتیجه‌ای جز اتلاف منابع مادی و انسانی شهرستان ندارد، باید از نمایندگان مردم در هر سطحی حمایت شود تا همه افراد از ثمره وحدت برخوردار شوند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، مهرداد براهیمی در جلسه شورای اسلامی شهرستان شهرضا، بیان کرد: شهرستان شهرضا در بخشهای مختلف اقتصادی، فرهنگی، تاریخی و هنری دارای مزیتهای فراوانی است که اگر به درستی به آنها توجه و از انها بهره برداری شود، بسیاری از معضلاتی که در هیمن بخشها وجود دارد برطرف خواهد شد.

وی ادامه داد: متأسفانه در طول زمانهای گذشته عدم اتحاد همدلی و در بخری موارد دشمنی‌های سیاسی باعث شده تا از استعداد و توان آن دسته از نیروهای شهرستان که توانمندی ویژه‌ای برای حل برخی از مشکلات داشتند به خوبی استفاده نشود.

رییس شورای اسلامی شهرستان شهرضا اظهار کرد: معلمان شهرضا همیشه از نظر سواد علمی و تدین در سراسر استان مشهور بوده‌اند، کسبه باانصاف آن همواره در میان مردم به خوش نامی معروف بودند و صنایع دستی و هنرهای آن نیز در نوع خود بی‌نظیر بوده‌اند.

 براهیمی تأکید کرد: اقدام مختلف و گویشهایی که در سراسر شهرستان وجود دارند به عنوان بخش مهمی از امتیازات فرهنگی این شهرستان محسوب می‌شوند که باید از ان استفاده شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، عنوان کرد: مهمترین نیاز کشور در شرایط فعلی اتحاد و همدلی است، نباید انرژی و وقت مسئولان صرف اختلاف افکنی و تضعیف یکدیگر شود، اگر از افرادی که برگزیده مردم هستند حمایت نشود به منافع عمومی آسیب وارد می‌شود.

رییس شورای اسلامی شهرستان شهرضا اضافه کرد: همه اعضای شوراهای اسلامی به مردم قول مثبت اندیشی و خدمت رسانی دادند، در این مسیر انتقادات سازنده نوش داروی سازنده‌ای است که امکان اصلاح امور و ارائه بهترین خدمات را فراهم می‌کند البته انتقاد با تخریب شخصیت و سنگ اندازی در مسیر پیشرفت تفاوت بسیاری دارد.

براهیمی با اشاره به سخنان ضد ایرانی رییس جمهور آمریکا عنوان کرد: سالها بود که افرادی گمان می‌کردند بین دو جنح اصولگرا و اصلاح طلب در کشور ایران خصومت شدید وجود دارد اما شرایط پیش امده و موضع‌گیری قابل توجه رییس جمهور و مردم از سپاه و ارزشهای انقلاب نادرستی این نظر را ثابت کرد.

وی تأکید کرد: شواری اسلامی مقامی بالاتر از جناح گرایی سیاسی دارد همه ما وظیفه داریم تا با تبعیت از آرمانها و تدابیر رهبر معظم انقلاب و حفظ انسجام و وحدت، برای رفع مشکلات کشور تلاش کنیم.

کد خبر 324058

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.