افزایش دو برابری اعتبارات ورزشی در گلپایگان

گلپایگان-فرماندار گلپایگان گفت: اعتبارات سال جاری اداره ورزش و جوانان گلپایگان را دو برابر از سال‌های گذشته افزایش داده ایم.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان گلپایگان، حسین فراست در آیین تجلیل از از نمایندگان سبک‌ها و قهرمانان کاراته‌کای هیأت کاراته گلپایگان با تبریک هفته ورزش و جوانان، اظهار داشت: اهمیت دادن به ورزش نشانه اهمیت دادن به سلامتی است و ضروری ورزش همگانی در جامعه فرهنگ سازی شود.

وی افزود: ورزش کردن نیازمند مکان خاص نیست می‌توان با انجام کارهای روزمره زندگی به صورت پیاده روی ورزش کرد.

فرماندار گلپایگان با اشاره به اینکه جوانمردی باید از حضرت علی(ع) یاد گرفت چون در انجام ورزش به آن بزرگوار اقتدا ‌می‌کنیم، گفت: با ورزش کردن می‌توان به مقام قهرمانی دست یافت.

وی با بیان اینکه به ورزش به دیدگاه سلامتی، دیانت و سیاست می‌توان نگاه کرد، افزود: هنگامی که بازیکن صهیونیستی با ورزشکار ایرانی برای رقابت در مسابقات به میدان می‌آید اما ورزشکار ایرانی امتناع می‌کند نشان دهنده این که ورزشکار ایرانی رژیم صهیونیستی را در کره‌ خاکی به رسمیت نمی‌شناسد.

فراست با اشاره به اینکه فرهنگ اکتسابی و تزریقی نیست، تأکید کرد: مسؤولان نه با لباس ورزشی بلکه با لباس اداری و شرکت در ورزش همگانی فرهنگ ورزش را در بین مردم اشاعه دهند.

وی بیان داشت: از آنجایی که به ورزش اهمیت می‌دهم اعتبارات سال جاری اداره ورزش و جوانان گلپایگان را دو برابر از سال‌های گذشته افزایش داده ایم.

کسب مقام نخست تیم استان در قسمت انتخابی تیم ملی و لیگ کشوری

در ادامه ایمان گل‌محمدی مربی تیم کاراته اصفهان و عضو کمیته استعدادیابی کاراته استان، اظهار داشت: در سال جاری تیم استان در قسمت انتخابی تیم ملی و لیگ کشوری مقام نخست را به دست آورد.

 وی افزود: "قاسم خوبرو" نماینده تیم کاراته‌کای کشور در مسابقات قهرمانی در کشور اسپانیا است که امیدواریم پرچم جمهوری اسلامی را به اهتزاز در آورد.

مربی تیمهای کاراته استان اصفهان گفت: در سال جاری دو تیم کاراته استان به مقام قهرمانی و مقام سوم دست یافتند./

کد خبر 323975

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.