تقسیم امتیاز ممنوع!

ذوب‌آهن برای ورود به دایره مدعیان و پارس جنوبی برای حفظ صدرنشینی باید به روند تقسیم امتیاز پایان دهند.

به گزارش ایمنا، ذوب‌آهن با ۶ تساوی تا پایان رقابت‌های هفته نهم از این حیث در لیگ هفدهم رکورددار است. به عبارت دیگر، تیم اصفهانی در دو، سوم از دیدارهای خود به تقسیم امتیازات تن داده است.

حریف این هفته ذوب‌آهن اگرچه همچنان با یک بازی بیشتر نسبت به پرسپولیس صدر جدول را در اختیار دارد اما از هفته ششم به بعد دیگر رنگ برد را ندیده و به تک‌امتیاز سه بازی اخیر خود قناعت کرده است.

تساوی‌های پُرتکرار ذوب‌آهن باعث شده تا تیم اصفهانی همچنان بیرون از دایره مدعیان یک تیم میانه‌جدولی باشد. افتادن روی دور تساوی برای پارس جنوبی هرچند هنوز منجر به از دست رفتن صدر جدول نشده اما کاهش تدریجی فاصله با تعقیب‌کنندگان را برای این تیم در پی داشته است.

با این اوصاف، ذوب‌آهن برای صعود از میانه جدول و پارس جنوبی برای حفظ صدر باید به روند تساوی‌های خود پایان دهند. البته پیروزی بر حریف در ورزشگاه نقش جهان برای هر ۲ تیم کار بسیار دشواری است. برتری برابر پارس جنوبی به این خاطر برای ذوب‌آهن سخت است که مستلزم پایان دادن به طلسم شکست‌ناپذیری این تیم خواهد بود. برنده شدن مقابل ذوب‌آهن هم از این رو برای پارس جنوبی دشوار است که باید در خانه حریف به آن نایل شود.

کد خبر 323959

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.